Hvitetennposer Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 I det siste har jeg opplevd mye deja vu lignende hendelser. Jeg sitter i klassen, og skriver ellns, og plutselig føler jeg at akkurat dette har skjedd før. Og da hører jeg for eksempel en elev som sitter foran eller bak med si noe, og jeg føler det samme. Det er ikke sånn at jeg kan forutsi hva noen kommer til å si, eller noe som kommer til å skje, men i det det skjer- føler jeg at det har skjedd før. det varer kanskje ikke mer enn 20-30 sekunder, men det har skjedd flere ganger i det siste. Noen andre som har mye deja vu? hvorfor skjer dette egentlig? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Did I already tell my Deja Vu joke? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Tror jeg har hørt den før... Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 I det siste har jeg opplevd mye deja vu lignende hendelser. Jeg sitter i klassen, og skriver ellns, og plutselig føler jeg at akkurat dette har skjedd før. Og da hører jeg for eksempel en elev som sitter foran eller bak med si noe, og jeg føler det samme. Det er ikke sånn at jeg kan forutsi hva noen kommer til å si, eller noe som kommer til å skje, men i det det skjer- føler jeg at det har skjedd før. det varer kanskje ikke mer enn 20-30 sekunder, men det har skjedd flere ganger i det siste. Noen andre som har mye deja vu? hvorfor skjer dette egentlig? 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 I det siste har jeg opplevd mye deja vu lignende hendelser. Jeg sitter i klassen, og skriver ellns, og plutselig føler jeg at akkurat dette har skjedd før. Og da hører jeg for eksempel en elev som sitter foran eller bak med si noe, og jeg føler det samme. Det er ikke sånn at jeg kan forutsi hva noen kommer til å si, eller noe som kommer til å skje, men i det det skjer- føler jeg at det har skjedd før. det varer kanskje ikke mer enn 20-30 sekunder, men det har skjedd flere ganger i det siste. Noen andre som har mye deja vu? hvorfor skjer dette egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 I det siste har jeg opplevd mye deja vu lignende hendelser. Jeg sitter i klassen, og skriver ellns, og plutselig føler jeg at akkurat dette har skjedd før. Og da hører jeg for eksempel en elev som sitter foran eller bak med si noe, og jeg føler det samme. Det er ikke sånn at jeg kan forutsi hva noen kommer til å si, eller noe som kommer til å skje, men i det det skjer- føler jeg at det har skjedd før. det varer kanskje ikke mer enn 20-30 sekunder, men det har skjedd flere ganger i det siste. Noen andre som har mye deja vu? hvorfor skjer dette egentlig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Tror jeg har hørt den før... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hjernen din lagrer i langtidsminnet og recaller det momentant kontra å lagre i korttidsminnet og hente det derfra. Derfor føles det som et minne. Perhaps. 1 Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Det skjer noe galt, og du opplever hendelser som allerede har funnet sted i et alternativt univers, og som du egentlig ikke skulle ha opplevd. Det sies at om du greier å utnytte en av disse glipene mellom universene, kan du bli Gud. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hjernen din lagrer i langtidsminnet og recaller det momentant kontra å lagre i korttidsminnet og hente det derfra. Derfor føles det som et minne. Perhaps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå