GroKoDilla Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Det er Norge i rødt hvitt og blått! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Flott bilde av en "perle" i nord. Likte linjene garnsperringen gav bildet, og den ensomme gården er liksom prikken over i`en i bildet Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Flott bilde av en "perle" i nord. Likte linjene garnsperringen gav bildet, og den ensomme gården er liksom prikken over i`en i bildet Takk for hyggelig tilbakemelding, Geir! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Kanongod komp med flotte farger av denne perlen. Får litt rykkninger i (Lo)foten min. Låven på gården under fjellet, gir litt ekstra liv mot det grønne og blå. Garnet som er spent på tvers over bildet, er en fin miljøfaktor. Hører hjemme i Lofoten det:-) Er ex Lofoting (Svolvær), men hadde faktisk hus, og bodde 3-4 år bare 3-4 kilometer unna denne stranden, som forøvrig er kåret til en av Norges fineste. Et aldeles praktfullt område. Det er som kona sier: Reine sydenstranda, helt til du stikker tærne i vannet..... Flott foreviget, GroKo:-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Kanongod komp med flotte farger av denne perlen. Får litt rykkninger i (Lo)foten min. Låven på gården under fjellet, gir litt ekstra liv mot det grønne og blå. Garnet som er spent på tvers over bildet, er en fin miljøfaktor. Hører hjemme i Lofoten det:-) Er ex Lofoting (Svolvær), men hadde faktisk hus, og bodde 3-4 år bare 3-4 kilometer unna denne stranden, som forøvrig er kåret til en av Norges fineste. Et aldeles praktfullt område. Det er som kona sier: Reine sydenstranda, helt til du stikker tærne i vannet..... Flott foreviget, GroKo:-) Det var noen galninger som prøvde å vasse litt her, men det var vel bare for å vise seg fram. Tror ikke det kunne være mer enn maks 10 grader i vannet ;-) Men - vi dro ikke til Lofoten for å bade - men for å oppleve eventyret der oppe... Og du godeste verden... Det er jo helt ubeskrivelig!!! Hyggelig at du likte bildet ;-) Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Veldig spesielt bilde uten mange små detaljer. Gir et roligt bilde med god dybde Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Veldig spesielt bilde uten mange små detaljer. Gir et roligt bilde med god dybde Takk for hyggelig tilbakemelding, Rolf Magne! Det gleder meg når andre kan glede seg over bildene mine :-) Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Sikkert bare meg ,men er langt fra sikker på at jeg likte den nettingen, synes netting passer best andre plasser.. Motivet synes jeg var fengende, det er sånt jeg liker. Fløtte grønnkledde heier og den lyse sanden. At det er kaldt innimellom nesten hele tiden liker jeg litt mindre, men lettere å ta foto uten hindringer. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Sikkert bare meg ,men er langt fra sikker på at jeg likte den nettingen, synes netting passer best andre plasser.. Motivet synes jeg var fengende, det er sånt jeg liker. Fløtte grønnkledde heier og den lyse sanden. At det er kaldt innimellom nesten hele tiden liker jeg litt mindre, men lettere å ta foto uten hindringer. Er det ikke bra at vi er forskjellige? ;-) Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Sikkert bare meg ,men er langt fra sikker på at jeg likte den nettingen, synes netting passer best andre plasser.. Motivet synes jeg var fengende, det er sånt jeg liker. Fløtte grønnkledde heier og den lyse sanden. At det er kaldt innimellom nesten hele tiden liker jeg litt mindre, men lettere å ta foto uten hindringer. Er det ikke bra at vi er forskjellige? ;-) Husker ikke helt spørsmålet? Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 23. november 2014 Forfatter Del Skrevet 23. november 2014 Sikkert bare meg ,men er langt fra sikker på at jeg likte den nettingen, synes netting passer best andre plasser.. Motivet synes jeg var fengende, det er sånt jeg liker. Fløtte grønnkledde heier og den lyse sanden. At det er kaldt innimellom nesten hele tiden liker jeg litt mindre, men lettere å ta foto uten hindringer. Er det ikke bra at vi er forskjellige? ;-) Husker ikke helt spørsmålet? Synes bare det er artig at for noen er en detalj (nettingen) et pluss - og for andre irriterende ;-) Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) Sikkert bare meg ,men er langt fra sikker på at jeg likte den nettingen, synes netting passer best andre plasser.. Motivet synes jeg var fengende, det er sånt jeg liker. Fløtte grønnkledde heier og den lyse sanden. At det er kaldt innimellom nesten hele tiden liker jeg litt mindre, men lettere å ta foto uten hindringer. Er det ikke bra at vi er forskjellige? ;-)Husker ikke helt spørsmålet? Synes bare det er artig at for noen er en detalj (nettingen) et pluss - og for andre irriterende ;-) Synes jeg gjorde klart at jeg likte netting på rett plass :) Endret 23. november 2014 av Øyvind.L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg