jentejenta Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hei, jeg har en Ipad 4 som ikke vill lade skiklig, eller den lader frem til 2-3% så slutter den og lade, viser ikke det lynet på der batteriet vises, men blir alikevell ladet opp til 3% men der stopper det, hadde det stående i lader i 4 døgn og da var det kommet opp til 5% men ville ikke mer etter det. Har ikke prøvd med ny kabel enda for jeg må ut og kjøpe en, er det noen andre som har hatt dette problemet ? Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Samme har skjedd med meg, og det viste seg at det var laderen som var problemet. kjøpte ny og da ladet den som normalt igjen! Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Om laderen har gått skal du få en ny på garantien. Gå dit du kjøpte den og be om å få en som virker. Lenke til kommentar
jentejenta Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 takker for svar, såg litt nermere på laderen min nå og merket at min søte lille katt har vært bortpå og tygget på den.. fikk låne en helt ny ledning og da funket det supert ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå