Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Mistet alt i facebook chat!

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ganske desperat for øyeblikket!

Jeg oppdaget nå nettopp, da jeg bladde litt opp i samtalen til meg og typen, at alt vi har snakket om har blitt slettet. Fra i går fra klokken 13.45 og bakover. Etter dette klokkeslettet eksisterer det ikke mer! Hva skal jeg gjøre? Jeg skulle bevise noe han sa til meg for noen måneder tilbake...

Noen som har gjort/opplev det samme, og som vet hvordan man skaffer alt tilbake? Jeg vil nødig miste alt vi har snakket om sammen på facebook. Er mye mye, både privat, og mye bevismateriale mot han der (bare på gøy altså).

Hjelp! Anyone!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det problemet du beskriver en gang med at deler av en samtale ble borte. Det jeg gjorde da var å søke på en bestemt frase som jeg visste var skrevet i det tidsrommet - og vips kom alt tilbake. Du kan prøve det, eller så kan du melde fra til Facebook og se om de har mulighet til å hjelpe.

Jeg har en samtale med 100k meldinger som strekker seg mer eller mindre nøyaktig ett år tilbake i tid - og der kan jeg gå fint gå tilbake og finne ting om jeg vil det. Søkefunksjonen fungerer dårlig da den henger seg hele tiden (utrolig nok..). Jeg har hatt problemer med Messenger-appen, men hos meg har alt kommet tilbake av seg selv etter noe tid.

Lenke til kommentar

Du skulle bevise noe han sa til deg for noen måneder siden?

Det der er nok ett tegn på at det å gjøre den typiske kjærringgreia om å gå tilbake på ting vi menn sier er en dårlig ide. Noe det også er.

Det er ikke utenkelig at det har blitt slettet. Facebook gjør ikke det av seg selv.

Men leave it, ikke gå tilbake på uttalelser, er den mer enn 1 time gammel er den ikke gyldig lengre.

Ferdig.

Lenke til kommentar

Du skulle bevise noe han sa til deg for noen måneder siden?

Det der er nok ett tegn på at det å gjøre den typiske kjærringgreia om å gå tilbake på ting vi menn sier er en dårlig ide. Noe det også er.

Det er ikke utenkelig at det har blitt slettet. Facebook gjør ikke det av seg selv.

Men leave it, ikke gå tilbake på uttalelser, er den mer enn 1 time gammel er den ikke gyldig lengre.

Ferdig.

Nå vet jeg ikke om du prøver å være slem eller noe. Men jeg vet at min type takler det. Vi tuller med ting hele tiden, og dette jeg skal bevise er overhode ikke for å krenke han. Men det verste er, at jeg basically har mistet alt som vi har pratet om. Helt fra starten av forholdet. Kall meg hva du vil, men det er bare slik jeg er. Jeg liker å kunne bla tilbake i samtalene til typen som jeg har vært ilag med i over 2 år nå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hvorfor bruker du ikke MSN det er like brukanes som FACEBOOK CHATT DRITT BEGGE DELER

alle lager nye apper for å snakke sammen. hadde du skrevet en Mail hadde du antagentlig vis hat beviset du trengte.

jeg har ikke annet en dritt å si så se bort fra dette her jeg har bare destruktive tanker om FACEBOOK

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...