Gå til innhold

8" Android nettbrett til XCOM: Enemy Within

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du sett på nVidia Shield Tablet?

Jeg tror at den passer ganske godt til ditt bruk.

Det eneste problemet er at den har en pris på 2500kr, noe som er litt over budsjettet ditt. Hvis valget skulle falle på den kan jeg anbefale den passende kontrollen med en prislapp på 3000kr for de to tilsammen.

Hvis den er for dyr kan du ta deg en titt på Asus Nexus 7 2013 versjonen. Jeg har/har hatt 2012 versjonen og kan anbefale den veldig.

Mvh Winnetou

Edit: Kan du spesifisere mer om du skal bruke det til noe annet enn XCOM, og om skarp skjerm, god lyd eller hva du ønsker mest.

Endret av Winnetou2012
Lenke til kommentar

Har sett litt på nVidia Shield Tablet. Det største problemet er ikke prisen, men at XCOM utrolig nok ikke har offesiell støtte for dette nettbrettet. Hvordan er ytelsen i Asus Nexus 7 (2013)? Nettbrettet blir nok brukt litt til surfing og netflix, men det jeg vil ha et nettbrett for er XCOM på bussen, da jeg ofte tar to timer buss hver dag. :)

Lenke til kommentar

Jeg ville foretrukket nVidia Shield Tablet, ta kontakt med supporten deres og se om de planlegger støtte for den før jeg slår fra meg tanken.

Nexusen har helt fin ytelse, men den er nå 1,5 år gammel. Ta deg en titt på ytelsestester av de to.
Her noen ytelses tester, Shield skårer omtrent dobbelt så mye som Nexus 7 2013 på de fleste testene.

results.jpg

og Nexusen

2013-08-15%2023.09.03.png
Lykke til med valget!
Mvh Winnetou

Endret av Winnetou2012
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...