kasamo2 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hei, jeg er på jakt etter dum og dummere, og ace ventura. De er som de fleste vet eldre filmer, som man enkelt kan få tak i på for eks thepiratebay, og diverse sider. da er det ikke norsk tekst som regel, og som alle vet ulovlig. (finner ikke norsk tekst jeg kan laste ned heller) Er det noen som vet om noen nettsider man kan bestille fra? Det er veldig viktig at det er norsk tekst. Ellers kunne jeg fint lasta den ned. Platekompaniet har den, men ikke med norsk tekst. Hadde gått fint vis den bedre halvparten kunne se film uten tekst Lenke til kommentar
Newton Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hvis du har iTunes finner du "Dumb and Dumber" og "Ace Ventura: Pet Detective" med et søk i iTunes Store. Kan leies i HD-kvalitet for 39 kroner pr stk, og har norsk tekst. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 (endret) kult, det går jo alltids an og fikse Itunes tenkte jeg faktisk ikke på Ser det går an og kjøpe der også, takk for raskt svar. Endret 20. november 2014 av kasamo2 Lenke til kommentar
agnard Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hvis du skal leie, har du også sf anytime sikkert samme pris mellom itunes og sf Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 Ja, det er 39 kr på begge ser jeg Du kan betale 89kr på itunes for og kjøpe filmen. Nå fikk jeg raske og gode svar Takker Lenke til kommentar
Newton Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 (endret) kult, det går jo alltids an og fikse Itunes tenkte jeg faktisk ikke på Ser det går an og kjøpe der også, takk for raskt svar. Vær oppmerksom på at det sannsynligvis er en form for kopibeskyttelse på filmene man kjøper gjennom iTunes (som kan fjernes, om man absolutt vil...), slik at de ikke uten videre kan spilles av med annen programvare enn iTunes eller på andre enheter enn Apple-enheter (iPhone, iPad, Apple TV, Mac) evt. Windows-PC som er autorisert mot samme konto. Selv bruker jeg bare å leie på iTunes, da jeg ikke samler på filmer og de fleste gjerne kommer på TV eller Netflix innen jeg gidder å se dem en gang til... Endret 20. november 2014 av Newton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå