Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Date mobbe offer?

Anbefalte innlegg

Jeg ville ikke datet noen som var ufør uansett grunn. Mye av fremtiden, og mulighetene for økonomisk frihet og alt rundt det er jo sterkt begrenset om man ikke er to som drar lasset.

Edit: velger å moderere meg slik at jeg ikke støter noen.

Endret av kimbert007
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke datet noen som var ufør uansett grunn. Mye av fremtiden, og mulighetene for økonomisk frihet og alt rundt det er jo sterkt begrenset om man ikke er to som drar lasset.

Edit: velger å moderere meg slik at jeg ikke støter noen.

Heldigvis er det ikkje alle som tenker ferie, stort hus og hytte på fjellet!

Lenke til kommentar

For å svare på spørsmålet, ja ville ha og har gjort tilsvarende.

Ser det er mange som er politiske korrekte her.

Det er svært få som ville ha datet en som en ufør pga. mobbing. Og de som evt. hadde gjort det, hadde aldri gjort det igjen. Det å date folk uten jobb/liv er slitsomt, fordi de bretter livet sitt rundt deg. Det blir som oftest too much, og du blir kjempe lei.

Ja, når folk ikke svarer det du mener, er det selvsagt fordi de ikke tør. Men det er det jammen flott at vi har modige deg, til å prate for oss andre. Du lar jo ikke dine meninger dyttes på deg av andre, i motsetning til alle som er uenige med deg. En svart sau alene mot flokken. Noe så unikt som et selvtenkende individ. Pk-ernes nemesis. Ærlighetens vokter. :-D Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...