AnonymDiskusjon Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hva tenker damene om å date en person som er ufør pga mobbing? <3 Anonymous poster hash: 76c93...eae Lenke til kommentar
lisa2014 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Ser ikke noen problem med det nei .. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hva tenker damene om å date en person som er ufør pga mobbing? <3 Anonymous poster hash: 76c93...eae Det var sparsomt med opplysning, Hva slags uførhet er det snakk om? Fysisk eller psykisk, eller begge deler? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Det var sparsomt med opplysning, Hva slags uførhet er det snakk om? Fysisk eller psykisk, eller begge deler? Ufør er ufør, det er ikke som om satsene varierer med årsaken. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 jeg ville helst ikke datet noen som er kronisk ufør Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Det var sparsomt med opplysning, Hva slags uførhet er det snakk om? Fysisk eller psykisk, eller begge deler? Ufør er ufør, det er ikke som om satsene varierer med årsaken. Hva mener du med satser? Det er store forskjeller på fysisk og psykisk uførhet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 (endret) Hva tenker damene om å date en person som er ufør pga mobbing? <3 Anonymous poster hash: 76c93...eae Altså jeg fårstår meg virkelig ikke på folk lengre. Hva er galt med at kvinnen er ufør? Dersom du blir tiltrekket av denne personen har jo ikke fortiden noe å si. Drit nå i om hun ble mobbet av noen idioter, og se heller på person, framfor å døm henne etter hennes fortid! Det som kan sies er jo også at når du spør på et forum om noe slik som dette, da sier det jo mye om deg. Endret 20. november 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 Det som menes med satser er angående penger. Man er ikke Warren Buffet med uføretrygd. Så langt som plagene angår, er det ganske typiske etter å ha vært isolert kjempe lenge, hatt lite kjærlighet I livet, blir slitsom av for mye mennesker. Av og til kommer følelser av å bli mobbet, og man har behov for å være alt fra prins til baby. Fysisk er det etter å ha vært mye isolert ikke mye aktivitet. Anonymous poster hash: 76c93...eae Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hvordan blir man ufør av å være mobbeoffer? Jeg bare spør for jeg slet med det samme i mange år, hjelper ikke at man skal leke religiøs midt oppi det hele men ser ikke hvorfor det skulle gjøre meg uføretrygdet av den grunn. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hadde eg funnet personen interessant, og eg såg for meg en fremtid med vedkommende hadde eg ikkje brydd meg! Lenke til kommentar
bladibla Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg ser ingen problemer i å date et mobbeoffer... en ting jeg har lært her i livet er at det er sjeldent noe galt med mennesket som blir mobbet- men heller den/de som mobber. Vi mennesker er alle forskjellige og det er noe vi skal være glad for. 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Ufør pga mobbing vil vel si mentale utfordringer. Ikke bare bare å være sammen med personer som sliter psykisk. Men hadde personen virket flott for meg, så hadde jeg nok prøvd og sett hvordan det hadde gått. Men personen burde ha blitt med på å prøve å gjøre nytte for seg hvis denne skulle blitt partneren min, for det som har vært, har vært - man ser framover og bør være produktiv og positiv. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Det som kan sies er jo også at når du spør på et forum om noe slik som dette, da sier det jo mye om deg. Du har misforstått scenariet. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Ser det er mange som er politiske korrekte her. Det er svært få som ville ha datet en som en ufør pga. mobbing. Og de som evt. hadde gjort det, hadde aldri gjort det igjen. Det å date folk uten jobb/liv er slitsomt, fordi de bretter livet sitt rundt deg. Det blir som oftest too much, og du blir kjempe lei. Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Ser det er mange som er politiske korrekte her. Det er svært få som ville ha datet en som en ufør pga. mobbing. Og de som evt. hadde gjort det, hadde aldri gjort det igjen. Det å date folk uten jobb/liv er slitsomt, fordi de bretter livet sitt rundt deg. Det blir som oftest too much, og du blir kjempe lei. Kan være helt topp å date noen som er langt nede. Etterhvert kan de føle seg så avhengige av en at de vil gjøre hva som helst for deg. Man kan forme dem og utnytte dem som plastelina. Noen vil dog ha det til at plastelina er barnslig. 6 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Ser det er mange som er politiske korrekte her. Det er svært få som ville ha datet en som en ufør pga. mobbing. Og de som evt. hadde gjort det, hadde aldri gjort det igjen. Det å date folk uten jobb/liv er slitsomt, fordi de bretter livet sitt rundt deg. Det blir som oftest too much, og du blir kjempe lei. Kan være helt topp å date noen som er langt nede. Etterhvert kan de føle seg så avhengige av en at de vil gjøre hva som helst for deg. Man kan forme dem og utnytte dem som plastelina. Noen vil dog ha det til at plastelina er barnslig. Dette er det beste jeg har lest i dag Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hvordan blir man ufør av å være mobbeoffer? Jeg bare spør for jeg slet med det samme i mange år, hjelper ikke at man skal leke religiøs midt oppi det hele men ser ikke hvorfor det skulle gjøre meg uføretrygdet av den grunn. Litt off topic, men skitt au ... Jeg var et pennestrøk fra å bli ufør for en del år tilbake fordi jeg hadde utviklet sterk sosial angst og depresjoner pga mobbing, og det påvirket hverdagen min såpass at jeg ikke klarte å fungere normalt. Så du kan vel si at man ikke blir ufør av å være mobbeoffer, men man kan bli såpass sterkt hemmet i dagliglivet av de psykiske belastningene det medfører at man kan bli regnet som ufør av det. Litt on topic, selv om jeg ikke er dame Om jeg ville datet et mobbeoffer som var ufør pga mobbing? Jeg må dessverre være politisk ukorrekt og si "mest sannsynlig ikke." Hvis det hadde vært en person jeg hadde vært veldig tiltrukket av så ville jeg såklart prøvd, men basert på egne erfaringer med både meg selv og andre jeg kjenner som blir eller har blitt mobbet så kan det fort bli veldig slitsomt. Som et eksempel har mange av de jeg har snakket med som ble mobbet vært - tildels ekstremt - "sultne" på ekstern bekreftelse av at de er verdt noe, samtidig som verdensbildet deres tilsier at de ikke er verdt såpass at de er i stand til å ta det til seg. Dermed ender man i en posisjon der vedkommende fisker etter oppmerksomhet og bekreftelse på at han/hun er verdt noe, men når man gir dem det de tilsynelatende vil ha så blir man avvist, og i verste fall ender man opp med diskusjoner og risikerer også direkte krangling fordi motparten går i vranglås, protesterer vilt og mener at han/hun absolutt ikke er søt, snill, koselig å være sammen med, interessant, whatever. Samtidig får man gjerne gjentatte spørsmål om hva man syns om vedkommende, og hele runddansen begynner på nytt. Gjenta mange nok ganger, og man går til slutt lei. Så jeg kunne muligens ha prøvd, men siden erfaringene jeg har hatt opp til nå tilsier at vedkommende kommer til å gi meg spader før eller senere, så vil jeg anse sjansen som temmelig liten. 3 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg hadde i vertfall ikke datet en ufør dame. Det er litt likgyldig hvorfor i grunn, men jeg har i grunn ikke ett ønske om å forsørge andre som ikke kan/ønsker å forsørge seg selv. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hva mener du med satser? Det er store forskjeller på fysisk og psykisk uførhet. Største innvendingen mot å være sammen med en ufør person er som regel det økonomiske aspektet. De har dårlig råd, og vil aldri få god råd så lenge de er uføre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2014 Forfatter Del Skrevet 23. november 2014 Ser det er mange som er politiske korrekte her. Det er svært få som ville ha datet en som en ufør pga. mobbing. Og de som evt. hadde gjort det, hadde aldri gjort det igjen. Det å date folk uten jobb/liv er slitsomt, fordi de bretter livet sitt rundt deg. Det blir som oftest too much, og du blir kjempe lei. Jeg håper du kommer et sted i livet der du blir ufør. Samme med "Priim". Måten dere snakker på om de som er uføre er skammelig, simpelthen, og viser bare hvor lite innsikt dere har. Det er et menneske og ikke uførheten man involverer seg med. Anonymous poster hash: 45501...530 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå