Mannen med ljåen Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Har Sony veldig dårlig kvalitet? Jeg mener at spørsmålet stilles feil. Telefonene deres er generellt ganske bra. Problemet er at svært mange av dem har en produksjonsfeil eller defekt i glasset. Det er altså ikke en jalla-telefon, men en bra telefon med en stor feil. Denne bør produsenten rette gratis. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-358728 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) . Endret 1. november 2017 av medlem-358728 Lenke til kommentar
warioman Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Har hørt forskjellig om Sony, inkl at blandt annet z3 glasset kan sprekke selv(og gjett hvem som får skylda for det). De siste oppdateringene på telefonene til Sony har begynt å suge batteri, og feilstatistikken på Sony mobiler er ganske høy. Byggekvaliteten på telefonene deres er bra(med unntak av mulig glass sprekk). Kjøpte min første og siste Sony mobil i går for å si det slik. Styr unna er mitt tips til deg Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Har en xperia Verste telefon jeg noen gang har hatt Den er latterlig treg, lite minne,dårlig kamera,kjedelig design Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Har en xperia Verste telefon jeg noen gang har hatt Den er latterlig treg, lite minne,dårlig kamera,kjedelig design En Xperia? Er ganske mange forskjellige Xperiaer som har kommet de siste årene. Er nå super fornøyd med min Z2. Den er både kjapp, har bra batteritid og et helt suverent kamera. Lite minne? Kjøpte meg et 64Gb minnekort som jeg har satt i telefonen, så har minne nok til det meste. Endret 2. desember 2014 av KimWhinesAlot 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Har selv minnekort, men hjelper lite når det er så dårlig telefonminne. Kan jo ikke ha alt på minnekortet dessverre. Men betalte 2k for den forrige jul, vet ikke hvilken xperia det er. Skulle heller gått for huawei, de er bra:) Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 ... Skulle heller gått for huawei, de er bra:) Har en del bekjente som hadde en Huawei. De hadde den ikke lenge for å si det sånn. Vet ikke hvilken modell, men det er over ett år siden. Jeghar ikke fryktelig godt inntrykk av Huawei. 1 Lenke til kommentar
warioman Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Slik jeg ser det må man ha galaxy note 4, eller ingen android i det hele tatt. Grunnen er at iPhone er 3 ganger raskere og gir en bedre brukeropplevelse enn alle telefoner under den, slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jaha, da har vi direkte omvebdtr meninger Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 jeg har ofte vært trofast til sony, da de lar deg låse opp telefonen uten cracking. men f.eks min sola slutta touch å fungere på, min xperia mini (2. utgave) er skjermen klikk på, no dårlig kontakt eller noe. for den fungerer av og til og når den klikker mens den er på ser man det er en kontroller feil eller kabel feil. en xperia mini pro der det er meget dårlig dekkning har jeg også. MEN min z1 er jeg super fornøyd med. den har heller ikke knust uten grunn som mange mener z modellene gjør. den har falt i bakken når jeg går ut av bilen i joggebukse osv 3-4 gangerca 30-40cm drop. den har skader i alu ramma men skjermen og glass på baksiden er fint. telefonen er glatt nok til at man kan spille air hocky med den på begge sider, så forundrer meg ikke om de som sier knust "skjerm uten grunn" har mista den i gulvet fra bord OL Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Var også fornøyd med min z1 kvalitetsmessig sett. Den tålte dog ikke en meter ned på hjørnet av pc laderen Forventer igrunn ikke det heller. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Har fått tak i min 3 Z1 Compact nå og den har også løst bakdeksel. Slik som de 2 foregående. Er det bare jeg som opplever dette? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Z1 min bøyde seg, uten åpenbar grunn. Aldri vært i bakken, baklomma, klemt unormalt eller lignende. Bortsett fra det er jeg velsig fornøyd, beste telefonen jeg har hatt Lenke til kommentar
trondivaro Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Kjøpte en Z2 til samboeren etter at Z1en ble knust etter et fall i gulvet. Dagen etter den ble tatt i bruk var baksiden plutselig knust. Det hardeste den ble utsatt for var at den ble lagt ned på et bord noen ganger. Verkstedet elkjøp sendte den til mente det var vår feil, og krever 900 for å fikse... Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Kjøpte en Z2 til samboeren etter at Z1en ble knust etter et fall i gulvet. Dagen etter den ble tatt i bruk var baksiden plutselig knust. Det hardeste den ble utsatt for var at den ble lagt ned på et bord noen ganger. Verkstedet elkjøp sendte den til mente det var vår feil, og krever 900 for å fikse... Jeg skjønner ikke helt hva de ser etter. Jeg sendte inn min samsung s2 på reprasjon. Skjermen bak glasset var ødelagt. Dette skjedde etter jeg mistet den på baderomsgulvet. Det var ikke noen synlige skader på telefonen. Dette var min feil, men vi prøvde å sende den inn. Den kom tilbake reparert, og jeg betalte ikke en eneste krone. Lenke til kommentar
trondivaro Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Kjøpte en Z2 til samboeren etter at Z1en ble knust etter et fall i gulvet. Dagen etter den ble tatt i bruk var baksiden plutselig knust. Det hardeste den ble utsatt for var at den ble lagt ned på et bord noen ganger. Verkstedet elkjøp sendte den til mente det var vår feil, og krever 900 for å fikse... Jeg skjønner ikke helt hva de ser etter. Jeg sendte inn min samsung s2 på reprasjon. Skjermen bak glasset var ødelagt. Dette skjedde etter jeg mistet den på baderomsgulvet. Det var ikke noen synlige skader på telefonen. Dette var min feil, men vi prøvde å sende den inn. Den kom tilbake reparert, og jeg betalte ikke en eneste krone. Det ordnet seg for oss ved at vår lokale elkjøpbutikk tilbydde seg å betale for reparasjonen, for de fikk ikke serviceverkstedet til å gå med på at det var en garantisak. Så pluss til elkjøp. 3 Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Kjøpte en Z2 til samboeren etter at Z1en ble knust etter et fall i gulvet. Dagen etter den ble tatt i bruk var baksiden plutselig knust. Det hardeste den ble utsatt for var at den ble lagt ned på et bord noen ganger. Verkstedet elkjøp sendte den til mente det var vår feil, og krever 900 for å fikse...Jeg skjønner ikke helt hva de ser etter. Jeg sendte inn min samsung s2 på reprasjon. Skjermen bak glasset var ødelagt. Dette skjedde etter jeg mistet den på baderomsgulvet. Det var ikke noen synlige skader på telefonen. Dette var min feil, men vi prøvde å sende den inn. Den kom tilbake reparert, og jeg betalte ikke en eneste krone. Det ordnet seg for oss ved at vår lokale elkjøpbutikk tilbydde seg å betale for reparasjonen, for de fikk ikke serviceverkstedet til å gå med på at det var en garantisak. Så pluss til elkjøp. Så godt å høre Lenke til kommentar
Forca Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Grunner til at jeg gikk tilbake til Samsung: Z2 knuste alt for lett på baksiden. Det ene sidedekselet ville til slutt ikke sitte på plass. Bluetooth koblet seg ikke til høytaler automatisk, noe jeg var blitt vant til med Galaxy s4. Telefonen var overfylt med bloatware. Samsung har bedret seg her. Fant ut at jeg liker navigasjonstaster som ikke tar opp skjermareal. Ting jeg savner: Bildekvalitet Batteri. Sony får mer ut av batteriet enn samsung greier med samme batterikapasitet. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 da er min Z2 knust også.. Hatt iPhone siden 3GS, og aldri knust noen. Men denne gikk etter 6 mnd... Lenke til kommentar
Retardicus Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Jeg har hatt en Z2 siden juni i fjor og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå