Gå til innhold

Har Sony veldig dårlig kvalitet?

Daniel.ab

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt forskjellig om Sony, inkl at blandt annet z3 glasset kan sprekke selv(og gjett hvem som får skylda for det). De siste oppdateringene på telefonene til Sony har begynt å suge batteri, og feilstatistikken på Sony mobiler er ganske høy.

Byggekvaliteten på telefonene deres er bra(med unntak av mulig glass sprekk). Kjøpte min første og siste Sony mobil i går for å si det slik. Styr unna er mitt tips til deg ;)

Lenke til kommentar

Har en xperia

Verste telefon jeg noen gang har hatt

Den er latterlig treg, lite minne,dårlig kamera,kjedelig design

En Xperia? Er ganske mange forskjellige Xperiaer som har kommet de siste årene.

Er nå super fornøyd med min Z2. Den er både kjapp, har bra batteritid og et helt suverent kamera. Lite minne? Kjøpte meg et 64Gb minnekort som jeg har satt i telefonen, så har minne nok til det meste.

Endret av KimWhinesAlot
  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg har ofte vært trofast til sony, da de lar deg låse opp telefonen uten cracking. men f.eks min sola slutta touch å fungere på, min xperia mini (2. utgave) er skjermen klikk på, no dårlig kontakt eller noe. for den fungerer av og til og når den klikker mens den er på ser man det er en kontroller feil eller kabel feil. en xperia mini pro der det er meget dårlig dekkning har jeg også.

MEN min z1 er jeg super fornøyd med. den har heller ikke knust uten grunn som mange mener z modellene gjør. den har falt i bakken når jeg går ut av bilen i joggebukse osv 3-4 gangerca 30-40cm drop. den har skader i alu ramma men skjermen og glass på baksiden er fint. telefonen er glatt nok til at man kan spille air hocky med den på begge sider, så forundrer meg ikke om de som sier knust "skjerm uten grunn" har mista den i gulvet fra bord OL

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kjøpte en Z2 til samboeren etter at Z1en ble knust etter et fall i gulvet. Dagen etter den ble tatt i bruk var baksiden plutselig knust. Det hardeste den ble utsatt for var at den ble lagt ned på et bord noen ganger. Verkstedet elkjøp sendte den til mente det var vår feil, og krever 900 for å fikse...

Lenke til kommentar

Kjøpte en Z2 til samboeren etter at Z1en ble knust etter et fall i gulvet. Dagen etter den ble tatt i bruk var baksiden plutselig knust. Det hardeste den ble utsatt for var at den ble lagt ned på et bord noen ganger. Verkstedet elkjøp sendte den til mente det var vår feil, og krever 900 for å fikse...

Jeg skjønner ikke helt hva de ser etter. Jeg sendte inn min samsung s2 på reprasjon. Skjermen bak glasset var ødelagt. Dette skjedde etter jeg mistet den på baderomsgulvet. Det var ikke noen synlige skader på telefonen. Dette var min feil, men vi prøvde å sende den inn. Den kom tilbake reparert, og jeg betalte ikke en eneste krone.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hva de ser etter. Jeg sendte inn min samsung s2 på reprasjon. Skjermen bak glasset var ødelagt. Dette skjedde etter jeg mistet den på baderomsgulvet. Det var ikke noen synlige skader på telefonen. Dette var min feil, men vi prøvde å sende den inn. Den kom tilbake reparert, og jeg betalte ikke en eneste krone.

Det ordnet seg for oss ved at vår lokale elkjøpbutikk tilbydde seg å betale for reparasjonen, for de fikk ikke serviceverkstedet til å gå med på at det var en garantisak. Så pluss til elkjøp.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det ordnet seg for oss ved at vår lokale elkjøpbutikk tilbydde seg å betale for reparasjonen, for de fikk ikke serviceverkstedet til å gå med på at det var en garantisak. Så pluss til elkjøp.

Så godt å høre :)

Lenke til kommentar

Grunner til at jeg gikk tilbake til Samsung:

Z2 knuste alt for lett på baksiden.

Det ene sidedekselet ville til slutt ikke sitte på plass.

Bluetooth koblet seg ikke til høytaler automatisk, noe jeg var blitt vant til med Galaxy s4.

Telefonen var overfylt med bloatware. Samsung har bedret seg her.

Fant ut at jeg liker navigasjonstaster som ikke tar opp skjermareal.

Ting jeg savner:

Bildekvalitet

Batteri. Sony får mer ut av batteriet enn samsung greier med samme batterikapasitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...