Geir Kristiansen Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Novemberlys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Flott og naturtro stemningsbilde i "nordlys". 1 Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Flott med det sarte lyset på toppene. Kjempeflott bilde! -bjarte. 1 Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 Takk for tilbakemeldinger. Trygt å ta toppturer i nord før det kommer for store mengder med snø. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Vakkert, fredfylt - og hutrende kaldt ... Nydelig gjengivelse av speilingen i vannet! Du har gått et stykke for å få denne utsikten - eller? ;-) 1 Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Vakkert, fredfylt - og hutrende kaldt ... Nydelig gjengivelse av speilingen i vannet! Du har gått et stykke for å få denne utsikten - eller? ;-) Takk for tilbakemeldingen. Ble ett stykke å gå i endel minusgrader. Toppen heter Skolpan 779 moh og ligger i Senja i Troms fylke. Tok en liten "toppturs-helg" der oppe for å få med litt av det flotte lyset som er der på denne tiden av året. Bratt og litt tidkrevende å komme seg opp, men det gikk veldig greit med truger. 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Dette var flott. Et skikkelig "utsiktsbilde" over dette massive fjell landskapet. Fint lys og god skarphet som får frem konturene av fjellene. Hvor er dette? Ser for meg Lofoten/vesterålen..... Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Det er en stor fordel med slike motiv,du slipper å møte meg Synes også det var fint motiv, bra ståsted er også klar over prisen med å komme opp der. Litt dumt er at bygden ble redusert til prikker,hvilket har kun med bildestørrelsen in her å gjøre. Eller fine toner, speiling og ..kuldefølelse 1 Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Dette var flott. Et skikkelig "utsiktsbilde" over dette massive fjell landskapet. Fint lys og god skarphet som får frem konturene av fjellene. Hvor er dette? Ser for meg Lofoten/vesterålen..... Dette bildet tok jeg på en topptur i Senja for en uke siden. Tror denne toppen het Skolpan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg