Øyvind.L Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Den Blå kua og den røde løa. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Så herlig fotokunst fra deg. Me like!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 Så herlig fotokunst fra deg. Me like!! Hilsen Tove Hyggelig kommentar ,Tove! Lenke til kommentar
I-Olin foto. Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Bonderommantikk på sitt beste det her Øyvind ! Dette kan du, har du bare ei ku?det er vel ikke plass til flere heller. Fin Jule gran er det også, symetrisk og korekt Ivar. Lenke til kommentar
instegjerdet Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Fotofikling på sitt beste.Ble lekkert dette,Øyvind. Mvh Bjørnar Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 Bonderommantikk på sitt beste det her Øyvind ! Dette kan du, har du bare ei ku?det er vel ikke plass til flere heller. Fin Jule gran er det også, symetrisk og korekt Ivar. Per spelemann hadde bare en ku han også Jeg er vel der jeg liker å være,litt ut på landet ... Granen og den løa er faktisk slik det er i virkeligheten,men tror neppe så mange har lagt merke til det. Mange takk I,Olin foto Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 Fotofikling på sitt beste.Ble lekkert dette,Øyvind. Mvh Bjørnar Mange takk ,Bjørnar, helt nytt er dette ikke ,men har prøvd å fikse på enkelte ting uten å rote til det hele. Hyggelig! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Ja der var mange som kunne lære af dig.....Jeg ville bestemt gerne lære noget her..for det er et rigtig flot stykke arbejde du kan udføre..vh Sus Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Premieku - bilde!!! Pittoresk de lux! Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Flott fotografi. Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Ja der var mange som kunne lære af dig.....Jeg ville bestemt gerne lære noget her..for det er et rigtig flot stykke arbejde du kan udføre..vh Sus Takk så meget Sussss, få elementer plassert strategisk,like viktig er fargens betydning, tror man føler våren her,synes jeg da Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Premieku - bilde!!! Pittoresk de lux! Premieku skjønte jeg , men pittoresk måtte jeg slå opp. Takker for en hyggelig kommentar,Gro! 1 Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Flott fotografi. Mange takk Geir! Tror jeg ligger litt på siden av det ..rene.. fotografi, men tar jo vanelige bilder også Takker! Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Det er meget flot lavet, med spejling fra hus og koen. Godt billede i fine farver. Mvh. John Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 Det er meget flot lavet, med spejling fra hus og koen. Godt billede i fine farver. Mvh. John Takk så meget John. har flere versjoner av denne løen og granen, fargene er jo en stor del her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg