bandit Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hei har en S3 som ikke lader, alternativet er å lodde på ny laddeport eller kjøpe nytt hovedkort på ebay (rundt 400NOK), men åssen er det med å kjøpe et hovedkort fra utlandet, vil det funke i norge??? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Du er sikker på at det ikke er batteriet som er gåent? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Hei har en S3 som ikke lader, alternativet er å lodde på ny laddeport eller kjøpe nytt hovedkort på ebay (rundt 400NOK), men åssen er det med å kjøpe et hovedkort fra utlandet, vil det funke i norge??? Jeg fikk faktisk samme problemet her om dagen. Jeg hadde mistet telefonen i snøen, og deretter lagt den i vinduskarmen på rommet mitt med vinduet åpent. Den var nesten våt når jeg våknet. Den ville ikke lade, så jeg kjøpte en slik: http://www.ebay.com/itm/271521012176?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Åpnet telefonen, byttet denne, nå lader den som vanlig igjen EDIT: Jeg sjekket forøvrig denne tutorialen. Endret 21. januar 2015 av MilKman' Lenke til kommentar
oyztein Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Om du ikke har kjøpt allerede: Sjekk tilstanden på hovedkortet før du kjøper. Et hovedkort er verdt noen tusenlapper, da det er det som styrer hele sulamitten. De hovedkortene som selges på eBay har gjerne tilstanden "for parts or repair". De bør du ikke kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå