Gunnar E Eide Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Tanker og Terminal Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar E Eide Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 Ja, det er de. Verdens fineste kjemikalietankere - hvis du spør meg ;-) Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Dagens bilde: Et flott miljøbilde der det store synsfeltet fra vidvinkelen gir oss en følelse av å være til stede på broen. Vi får se både båten, litt av broen og havneområdet rundt. Den lave solen gir en fin morgenstemning, og det er nesten som vi kan høre kaffetrakteren surkle i bakgrunnen. Forbedringsforslag: To flekker på linsen på høyresiden av bildet kommer til syne i motlyset. Siden disse er mot skyene skal det ikke være noe problem å fjerne disse i f.eks. Photoshop. 1 Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Dagens bilde: Et flott miljøbilde der det store synsfeltet fra vidvinkelen gir oss en følelse av å være til stede på broen. Vi får se både båten, litt av broen og havneområdet rundt. Den lave solen gir en fin morgenstemning, og det er nesten som vi kan høre kaffetrakteren surkle i bakgrunnen. Forbedringsforslag: To flekker på linsen på høyresiden av bildet kommer til syne i motlyset. Siden disse er mot skyene skal det ikke være noe problem å fjerne disse i f.eks. Photoshop. Rettelse: Flekkene er på venstre side, ikke høyre. 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Gratulerer med Dagens:-) Et flott "industribilde" med kreativ komp. Lenke til kommentar
Gunnar E Eide Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Oi, nå ble jeg overrasket ;-) Takker & Bukker for fine tilbakemeldinger og for å bli valgt for dagens bilde! Ganske riktig, vi har trakter på broen, og den får kjørt seg når jeg kommer ombord på besøk ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg