clinton Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Som beskrevet i overskriften. Har kun 1 hdd tilkoblet i PCen som kjører Windows. PCen fungerer perfekt til daglig, men hvis jeg kobler til en ekstra hdd så begynner PCen og fryse helt random. Kan ta 5min fra oppstart og det kan ta 5 timer før den fryser. Har prøvd 3 forskjellige hdd og samme problemet med alle. Prøvd på 3 forskjellige sata tilkoblinger på hovedkort. Har helt ny 650w psu og ny installert Windows. Er helt tom for ideer. Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Installert alle drivere? Du har ikke noen gule utropstegn i enhetsbehandlinga? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 Det må jeg få sjekket, men hvis det skulle være noe driver problemer ville den ikke først med kun 1 hdd i også da? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Vanlig symptom hvis det er feil eller problemer med disken. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Fikk fikset problemet..Viste seg at hovedkortet var fra 2007/2008 og var dermed svært lite kompatibelt med windows 7. Fantes faktisk ingen drivere.. Etter å ha installert windows 8 fungerer alt perfekt igjen Endret 6. desember 2014 av clinton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå