Gå til innhold

Hadde det vært mulig å bare putte inn gtx 970 i denne maskinen?

Anbefalte innlegg

http://www.prisjakt.no/list.php?l=95418&view=m

Som tittelen sier; hadde det vært mulig å bare skifte ut gtx 760 med gtx 970 uten noen problemer? Eller ville det ikke vært noe bra "dynamikk" hvis du skjønner hva jeg mener. Måtte jeg skiftet kabinett? Ville det i det hele tatt fungert? Jeg har ikke peiling på bygging av PC. Kunne jeg også ha puttet inn et trådløst nettverkskort? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan gå når det gjelder plassen, fant denne beskrivelsen Ved demontering av øverste HDD holder kan skjermkort opp til 400mm lange monteres, beholdes den er max lengde 260mm.

Linken til prisjakt er den for alle delene din maskin er satt sammen av i dag?

PSU på 500W er kanskje litt liten er minimum til skjermkortet eg linker til, men mange deler i maskina fra prisguiden er OK, men ikke i overskudd.

Ser du har Z97 hovedkort som kan klokke prosessoren din litt... har også RAM som kan gå over "normalfart" for prosessoren :)

Det burde gå med et trådløskort i nederste PCIe 2.0x1 slot, finn et som er minst mulig.

GTX970 er muligens "Dualslot" alle sammen, et eksempel

Kort i PVIe slot nr 2 under grafikken kommer tett på viftene til dette kortet.

Her er et kort trådløskort, stopper tidlig på lengden og er smalt

Gikk selv amokk i dag og bestilte 16Gb 2400 Ram til mitt FM2+ nybygg slik at grafikk og CPU kan klokkes litt, bruker grafikk fra CPU (R7 i utgangspunktet).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...