Gå til innhold

Starte en online spill butikk hvor du kan returnere spill ?

Anbefalte innlegg

Jeg begynte og lure på noe.

Hva om noen startet en online butikk hvor man kan returnere spill ?

Se for deg steam: Du kjøper spillet,Laster det ned og har mulighet til og returnere spillet om du har spilt i mindre en 1-2 timer og få penger tilbake evt inn på din bruker i det aktuelle programmet.

Du kan jo returnere klær og produkter du kjøper i butikker og online.

Så hvorfor begynner ikke for eks steam eller origin med en slik policy ? jeg vet origin har hatt noen spill hvor de "garanterer for morro" og om du ikke liker det kan du få penger igjen, men dette er noen få titler i en begrenset periode. En slags kampanje de noen ganger har på et spill.

Så du kan kjøpe hele spillet. Prøve det og returnere det innen en tidsfrist som begynner og telle ned tiden i det du trykker "Start spill". Det samme gjelder jo varer i butikken. Det er et begrenset tidsrom hvor du kan returnere varer uten noe mere tull.

Kunne dette fungert ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke for meg at en slik løsning kunne fungert uten at man evt hadde hatt mulighet til å teste spillet på "remote".

Om det innebærer at man laster ned spillet som normalt ser jeg for meg at det ville blitt cracket selv før det ble publisert ;-P

Tanken er jo fin, men tviler på at bransjen vil gi seg selv et handikap sånn helt uten videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...