daahl Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 lurte på om det går ann å få vekk aktiveringa på xp.. plager meg skikklig for når jeg prøver og aktivere så må jeg skrive inn en annen cd...men det har jeg jo ikke . noen som kan hjelppe ? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hvis du først har installert XP en gang kan du alltids følge dette tipset: http://www.win-xp.no/article640.html Ellers så kan du prøve å få tak i en Corporate Edition av XP, da trenger man heller ikke registrere. Men hvis du ikke skal gå de ulovlige veier er det nok kun store bedsrifter og slikt som har dette... :/ Lenke til kommentar
daahl Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 veit om hvordan man kan gjøre det ulovig ? kansje dumt spørsmål på hardware men er desp her.. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 anbefaler ingen å tråkke over grensen her. vi har retningslinjer om piratkopiering o.l. Lenke til kommentar
barrett Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 jeg var innom et program som het XP-Manager eller så, der man kan ta backup av aktiveringsinformasjon før man installerer på nytt..., men det høres ut som det også er for sent? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå