Niklasp Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Filmet direkte fra en værsatelitt, i nydelige 4K-oppløsning.Se denne enorme videoen av Jorden Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Filmet direkte fra en værsatellitt? Her ventet jeg meg direkteoverføringe. For en misvisende ingress! Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Filmet direkte fra en værsatellitt? Her ventet jeg meg direkteoverføringe. For en misvisende ingress! Hei, Karl Skapeland! Enig i at den var litt feilaktig. Det gikk litt fort i svingene i går. Endret ingressen nå! Takk for tilbakemeldingen! - Niklas Lenke til kommentar
Kjæxli Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Direkte fra ISS http://www.ustream.tv/channel/iss-hdev-payload Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Filmet direkte fra en værsatellitt? Her ventet jeg meg direkteoverføringe. For en misvisende ingress! Misvisende? Teknofil? Aldri hørt maken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg