Kris_TheLord Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hei Hvordan får man det integrerte nettverkskortet på Abit NFS 2.0 til å virke? Jeg har prøvd utallige ganger med å kjøre veivisere for installasjon av netverkskort men uten hell. Ka kan jeg gjøre Kris Lenke til kommentar
hans A Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hei Hvordan får man det integrerte nettverkskortet på Abit NFS 2.0 til å virke? Jeg har prøvd utallige ganger med å kjøre veivisere for installasjon av netverkskort men uten hell. Ka kan jeg gjøre Kris Driverne til netverkskortet blir automatisk lagt inn under installeringen av windows. Og du blir bedt om å laste inn nVidia nForsce Chipset driverne som ligger på abit cd'en. Hvis ikke så installer de manuelt. (Ligger under drivers på Abit CD'en) Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 ja, jeg har instalert driveren, men det er to typer netverkskort, en 1934, og en annen, skal jeg disable noen av dem? Lenke til kommentar
zpitx Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Du skal bruke Local Area Connection , 1394 er firewire. Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Du skal bruke Local Area Connection , 1394 er firewire. Takk takk, det var det som var problemet, det andre nettverkskortet var disablet i bios mens firewire var enablet. Nå funker det fint *grin* Kris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå