AnonymDiskusjon Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hei! Har et spørsmål jeg har lurt på en liten stund: Jeg fylte nylig 23 år. Jeg har hatt svært lite sex hittil (fire fem ganger), og er derfor meget uerfaren. Samtidig har jeg inntrykk av at mange rundt meg hopper i høyet i hytt og gevær og er langt mer erfarne enn meg. Hvis jeg møter ei jente og ting funker osv, teller det "negativt" at jeg har hatt så lite sex? Jeg har jo i grunn ikke peiling på hva jeg holder på med, hvilket jeg tenker vil påvirke hva jenta får ut av et forhold/friends withs benefits-opplegg eller lignende. Er det bare jeg som skaper unødvendige problemer for meg selv ved å tenke i slike baner? Kanskje det heller kan vinkles andre veien, at det er positivt å ikke ha så mange hakk i beltet fra før av? Samtidig er jo sex en viktig del av et forhold, og å være så uerfaren og "fomlete" som jeg er tilfører vel neppe noe positivt? Dette er det jeg håper på å få svar på i tråden Slenger ved litt mer info nedenfor for de som evt gidde å lese det for å unngå at diskusjonen sklir over til å handle om meg fremfor trådens tema: Selv om jeg ikke har hatt så mye sex, så er jeg temmelig sikker på at det ikke er noe "galt" med meg. Jeg har sjeldent opplevd å skremme bort damer, stort sett er det jeg som har vært avvisende/oversett klare tegn på interesse fordi jeg ikke har vært interessert. Dno hvorfor, men det har vært slik at det har vært en del som skal til før jeg har hatt lyst til å engasjere meg i en dame. Avbrøt nylig et pulevennforhold fordi dama ville mer, mens jeg knapt nok var interessert i å opprettholde pulevennforholdet (lite å snakke om, ikke så matchende personligheter). Snarere tvert om så tror jeg at jeg fremstår som ganske vellykket og normal. En veldig stor vennekrets, lederstilling på jobb, gode karakterer på skolen, veldig godt trent og egen leilighet. Er ikke noen tørrpinn pga det, sier aldri nei til en fest, og har det alltid gøy sammen med de jeg er med. På et generelt grunnlag har ikke problemet vært manglende interesse fra damene, det har vært meg som ikke har vært gjensidig interessert. Er mao en helt vanlig person uten noen store personlighetsbrister (av det jeg har oppfattet selv ihvertfall!), har et rikt sosialt liv, men har altså hatt svært lite sex pga egne valg opp gjennom livet. Bør jeg være bekymret for at dette er noe som kan bite meg i rævva i fremtiden (har flere ganger lurt på om jeg skulle tatt noen uker på byen for å opparbeide meg mer erfaring og "kvitte" meg med problemet), eller er det bare jeg som konstruerer problemer ut av ingenting? Anonymous poster hash: a16cc...e93 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 hvis jenta liker deg virkelig godt så er det ikke så veldig farlig hvor bra du presterer i senga første gangen. Sex er noe som blir digg når man har det mye sammen med en person så der er det potensiale for forbedring uansett. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Ikke noe å tenke på. Lenke til kommentar
lisa2014 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Har selv ikke så mange hakk i belte , har få sex partnere pga lange forhold Du er ung ta tiden til hjelp , når du får deg kjæreste får du øvd deg nok ( vil jeg tro ) Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Kjæreste er øving. Ikke stress. Har ingenting å si hvor mange ganger du har gjort det. Slapp av og ta livet med ro. Du kan se på deg selv som et blankt lerret, og at en fremtidig kjæreste kan nyte godt av å male/forme deg. Går fort en uke i forhold hvis du er ivrig, så er du flinkeste i senga. Bare å glede seg. Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 (endret) Spill på de kvaliteter du har. Veldig bra hvis du har lang snopp, six pack eller kan noen vitser. Gjerne alle på en gang. Når jeg tenker over det skal visstnok ikke lengden på penis være så viktig, det er tykkelsen. Endret 20. november 2014 av DjengisFaen Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) ingenting å tenke på.... Har selv en kompis som ligner litt på deg. Han er kjekk, naturlig muskuløs, svært lav fettprosent, ser jævli bra ut, jobb, han er veldig ordentlig. Damene merker det- og han får ganske mye oppmerksomhet. Sist gang var det sånn at en dame "maset" han oppi senga, enda han hadde gitt klar beskjed om at han ikke var interessert i å pule av den grunn (med noe som viste seg å være en løs tøs)... Så noen gutter er sånn som puler alle og alt de kan, andre er mer seriøse og vil ikke ligge med hva som helst. sånn er det bare. Det hører med til historien at denne dama ringte en annen venn som kom seinere den natta og knullet henne. Før det ble kompisen min sendt på dør .... Så TS, det skal du ikke tenke på. Endret 23. november 2014 av ragge_jz Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Takk for fine svar folks. Jeg har ikke fått fulgt opp tråden godt nok pga eksamener og stort arbeidstrykk om dagen, men jeg har lest alle svarene og har satt pris på dem. Så da har jeg vel egentlig fått svar på det jeg lurte på, og svarene jeg har fått har vært betryggende å lese (y) Anonymous poster hash: a16cc...e93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg