Jordheimen Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 (endret) Hei! Som tittelen beskriver så leter jeg etter en- og eller flere personer som har gått linjen BIM (Bygnings Informasjons Modellering) enten på høyskole eller fagskole. Det jeg blant annet lurer på er: Hvilken erfaring hadde du før dette studiet? Og følte du isåfall at denne erfaringen var relevant for det du lærte på BIM? Var studiet veldig krevende med tanke på innleveringer, lekser, prøver osv? Jobber man mye i gruppe- og eller som enkeltperson? Hvor studerte du- og hvordan trivdes du der du studerte? Er dette en studie du vil anbefale til andre? Hvor/hva jobber/studerer du per idag- og hadde BIM utdanningen din mye å si for opptaket/ansettelsen? Takk på forhånd! Endret 20. november 2014 av Jordheimen Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Har vel ikke så mye å bidra med her, da jeg går ingeniørfag bygg. Men BIM er en integrert del av vår utdannelse fra første semester. Med ingeniører som er trent til å jobbe med BIM ser jeg ikke helt behovet for egne BIM-teknikere. Men det kan hende arbeidslivet ser annerledes på det? Det får noen andre svare på. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Er dette et nytt studium som har hatt over for teknisk tegner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå