mj2406 Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 Blir spennende! Virker som du har god greie på det, siden du fikk 6 på psykologi 1. Lenke til kommentar
emilieb Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hehe, kommer nok mye an på hva som blir tema Vi får samarbeide i morgen og se om vi kommer frem til noe fornuftig Lenke til kommentar
mj2406 Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 Ja, det er jeg enig i! Lenke til kommentar
EliMai Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hei! Jeg har også psykologi 2 på mandag, og tar det som privatist. Jeg hadde eksamen til våren også, da det handlet om "venner". Fikk ikke karakteren jeg ønsket, så jeg prøver igjen! Dere får spørre meg om dere vil ha noen erfaringstips! Det jeg ihvertfall erfarte i fjor var at du kan knytte utrolig mye til forberedelsesdelen, og forsåvidt til selve oppgaven. Temaer fra helsepsykologien, sosialpsykologi samt kommunikasjon var relevante. Så det gjelder å være kreativ i morgen når vi får forberedelsen! Lenke til kommentar
mj2406 Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 Lurt å ta det opp igjen! Ja, har erfart selv at man kan knytte mye til forberedelsesdelen. Har hatt fag som sosiologi og sosialkunnskap. Har du, eller noen av de andre her på tråden, et enkelt oppsett på hvordan skrive en tekst? Har lett på nett, men føler ikke jeg finner noe skikkelig Lenke til kommentar
Instinkt Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Ja enig, hadde psykologi 1 på mandag som var, og fikk 6 der. Må egentlig ha 6 i dette også for at det skal være noen vits i at jeg tar det, så blir spennende! Hmm, såpass, og temaet som var i vår var vel vennskap? Har lest 4 og 5, tror den sosialpsykologiske delen av pensum blir viktig. I fjor høst handlet eksamen mye om roller og rolleforventninger, så tviler også på at vi får det som hovedtema iallefall. Hei, Jeg skal ha Psykologi 1 eksamen ganske snart og lurte på om du kunne fortelle hvordan det gikk, hva slags tema du fikk, hvordan spørsmålene var og lignende. Jeg sliter veldig med å få noe som helst til å sitte her selv og jeg har lest. Jeg forventer ikke topp karakter, siden jeg sliter så mye så vil jeg være fornøyd med å bestå... Lenke til kommentar
mj2406 Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Da ble temaet Ungdom i samspill. Hva tenker dere? Lenke til kommentar
sarabroto Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hei! Jeg tar også psykologi 2 som privatist, så jeg slenger meg på her:) Jeg syns temaet ikke var det beste vi kunne fått, hva er viktig å ta med her tror der? Lenke til kommentar
mj2406 Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Synest egentlig temaet va ganske greit, det eneste er at det er så sykt mye en kan ta med! Så en må nok finne noe en selv vil fokusere på. Hva tenker du? Lenke til kommentar
Rudabe Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hei! Tar psykologi 2 eksamen for første gang. Har MANGE spørsmål knyttet til det, håper dere kan hjelpe meg. 1. Vi kommer til å få en oppgave knyttet til temaet: ungdom i samspill. Vi skal ikke skrive en "artikkel oppgave" som omhandler ungdom i samspill? 2. Er det lov med hjelpemiddeler? 3. Kan man besvare oppgaven på PC? Hvordan fungerer det? TUSEN TAKK FOR HJELPEN!! Lenke til kommentar
mj2406 Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Hei! Tar psykologi 2 eksamen for første gang. Har MANGE spørsmål knyttet til det, håper dere kan hjelpe meg. 1. Vi kommer til å få en oppgave knyttet til temaet: ungdom i samspill. Vi skal ikke skrive en "artikkel oppgave" som omhandler ungdom i samspill? 2. Er det lov med hjelpemiddeler? 3. Kan man besvare oppgaven på PC? Hvordan fungerer det? TUSEN TAKK FOR HJELPEN!! Hei! 1. Det kommer nok til å være to oppg på eksamen. Den første er nok en diskuter og den andre er en drøft/forklar (har sjekket tidligere eksamensoppg. og da har dette gått igjen). 2. Du kan bruke alle hjelpemiddler utenom internett og kommunikasjon, så bruk helgen godt! 3. Dersom du har huket av på Privatistweb at du skal bruke pc, så skal du det Jeg tar også psykologieksamen for første gang, så er like spent som deg Lenke til kommentar
Rudabe Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hei! Tar psykologi 2 eksamen for første gang. Har MANGE spørsmål knyttet til det, håper dere kan hjelpe meg. 1. Vi kommer til å få en oppgave knyttet til temaet: ungdom i samspill. Vi skal ikke skrive en "artikkel oppgave" som omhandler ungdom i samspill? 2. Er det lov med hjelpemiddeler? 3. Kan man besvare oppgaven på PC? Hvordan fungerer det? TUSEN TAKK FOR HJELPEN!! Hei! 1. Det kommer nok til å være to oppg på eksamen. Den første er nok en diskuter og den andre er en drøft/forklar (har sjekket tidligere eksamensoppg. og da har dette gått igjen). 2. Du kan bruke alle hjelpemiddler utenom internett og kommunikasjon, så bruk helgen godt! 3. Dersom du har huket av på Privatistweb at du skal bruke pc, så skal du det Jeg tar også psykologieksamen for første gang, så er like spent som deg Takk for hjelpen!! Digg med bruk av alle hjelpemddler! Det er stort tema og mye man kan ha med. Må man melde på at man skal bruke PC? Lenke til kommentar
mj2406 Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Når jeg registrerte meg på privatistweb, og meldte meg opp til psykologi 2 og andre eksamener, så huket jeg av på bruk av pc. Nå vet jeg ikke hvor du har meldt deg opp så er ikke sikker.. Ja, temaet er stort og det er mye som er relevant! Lenke til kommentar
Rudabe Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 meldte meg på www.privatistweb.no skal sjekke engang til! Ser i boka, hvilke kapitteler som er relevante. Jeg bruker cappelen damm, psykologi 2 mennesket i gruppe og samfunn. 1. Sosialpsykologi (kap. 4,5,6,8) 2. kommunikasjon (kap. 9,10,11) 3. Helsepsykologi (kap. 13) det er en del kapitteler men det er det jeg tenker kan være relevant til ungdom i samspill. Lenke til kommentar
mj2406 Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Ja, du får sjekke Er ganske enig med deg, men hvorfor har du ikke tatt med kapittelet om ledelse? Lenke til kommentar
Rudabe Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Så den ikke. Den er jo også relevant, spes delen men utøvelse av makt og forholdet mellom lederen og andre. Jeg har meldt meg på i Oslo, skal ha den på Valhall men finner ikke fram det med bruk av PC Lenke til kommentar
mj2406 Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Ja, det jeg også tenker Dersom du logger inn på privatistweb, også går på min side så kommer det opp de eksamenene du er meldt opp til. Da står det sånn SAM3038 - Psykologi 2 Sogndal vidaregåande skule 24.11.2014 09:00 Har du en hake som er helt til høyre? for det er haken som sier at jeg skal ha pc Endret 21. november 2014 av mj2406 Lenke til kommentar
Rudabe Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Nei, det er ikke noe hak på høyre side. Kanskje jeg ikke trenger å melde meg på. Det får gå som det går! Lenke til kommentar
mj2406 Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Du får vente å se på mandag, jeg vet ikke.. Lenke til kommentar
EliMai Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Så den ikke. Den er jo også relevant, spes delen men utøvelse av makt og forholdet mellom lederen og andre. Jeg har meldt meg på i Oslo, skal ha den på Valhall men finner ikke fram det med bruk av PC Jeg har også eksamen i Oslo. Vi brukte PC til eksamen til våren, men det ser ikke ut som det er aktuelt i år. Så da blir det for hånd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå