Gå til innhold

Optisk mus til bærbar

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan anbefale en optisk mus til min bærbare? Har helst lyst at den skal være trådløs i tillegg, dessuten skal den være lett å ta med seg, men ikke for liten. Hadde vært fint å slippe store basestasjoner til den. :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skaff deg heller trådløs uten schvær basestasjon da!

Det finnes mus til bærbare som består av 1 stk mus og 1stk USB-plugg. Denne stikker kanskje 5cm ut fra maskinen (max), men jeg husker ikke om den er optisk. Sjekk tidligere poster, hvis de er her...

Vet at det finnes en mus som er optisk og trådløs uten stor basestasjon fra Labtec, men lurer på om det er alternativer eller om noen har erfaringer med denne.

Det er umulig å sende PMs til denne brukeren så jeg skriver det her:

Vennligst skriv PC-specsa dine i profilen og kort ned signaturen.

Lenke til kommentar
Hei!!! ;)

Se på denne musa du *grin*  den er bare helt digg :p:  *grin*

http://www.logitech.no/index.cfm?page=prod...3&languageid=14

Fra den siden:

Praktisk: Enda jevnere resultater takket være den avanserte optiske sensoren. Musematte er ikke nødvendig.

Det der tar jeg med en klype salt. Optisk betyr ikke nødvendigvis at musmatte er unødvendig. Den optiske musa mi er ganske kresen på underlag. Men er det noen som har erfaring med denne musa? Eller har tips om en som driter i hva den blir lagt på? Den store utfordringen virker som om er lakkert tre... :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...