Marielle Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Har en Iphone som for et par dager siden begynte å fuske. I panikk tok jeg sikkerhetskopi av innhold på itunes og sikkerhetskopi på icloud, I går tok telefonen kvelden, og prøver nå og finne alt jeg sikkerhetskopierte. Finner alt utenom bildene! Noen smarte sjeler her som vet hvor jeg kan finne de? Har prøvd alt av det som står på appel sine siden om icloud, men jeg får det bare ikke til!!!! Redd jeg har gått på en skikkelig smell, og at alle bildene er vekk Nytter ikke å koble på telefonen på pcen da den har hengt seg opp på gjenoppretting.. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hvis du kjenner noen med samme iPhone kan du kanskje låne den etter at de selv har tatt backup av alt og gjøre restore av dine filer på den og hente ut, så tar den du lånte telefonen av å restorer sin egen backup tilbake. Bare en tanke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Dersom du kobler telefonen til en PC/Mac, er det såpass liv i telefonen at du får hentet ut bildene fra den, selv om den ikke er helt i orden? Alternativt: Har du installert iCloud Control Panel på en PC, og sett om du finner bildene derfra (forutsatt at du hadde iCloud slått på fra iPhone, og synk av bildene dit)? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 I tillegg til det over, last ned iFunBox, og se om den dukker opp selv om den står i gjennoppretting. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 iFunbox fungerer best om telefonen er jailbreaked. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå