Mr. ve Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Usikker på om dette var korrekt kategori for spørsmålet, men prøve likevel.. Jeg har en SSD som systemdisk i en bærbar PC. Jeg har nå kjøpt en ny bærbar PC og lurer på om jeg kan flytte over SSD med windows og det hele og boote fra den? Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Å flytte en systemdisk fra en maskin til en annen funker vanligvis dårlig fordi en Windowsinstallasjon inneholder drivere som matcher hardwaren i en gitt maskin. 1 Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Det kan fungere, men ikke uten fikling. Det kan ta tid, derfor er det like greit å ta en clean install. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Er vel fordel å ha windows 8.1 eller nyere, siden det virker nesten ut som de har flest drivere, så sant man får startet maskinen og brukt windows update løser det seg selv, men er nok fordel å ha en maskin som er likest mulig på hovedkort fordi er det feil satakontroller drivere etc, riskerer man bluescreen og frysning i oppstarten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå