Extraterrestrial Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Kultur. Heldigvis kan kulturer endre seg. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Med den forutsetning at folk ønsker det selv. Gi nordmenn fritt spillerom med alkohol forbedrer ikke problemet. Det fungerer i grunn greit i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg tror at mange drikker for mye fordi de ikke har helt kontroll/ikke er god på å beregne mengde. Noen vil bli fulle, de fleste vil ha det gøy. Må også hugse på at å beregne mengde varierer alt etter dagsform, hva man har spist osv osv, i tillegg mister man ofte tidsperspektiv i godt selskap, slik at man drikker fortere enn hva man gjerne hadde tenkt og får en høyere promille fortere. Jeg personlig synes øl er godt på smak, og nyter gjerne èn eller to bokser en fredagskveld. Favoritten min er vel hansa (den grønne). Ellers har jeg en idè om at jeg liker Ringnes også, så det må prøves etterhvert. Forøvrig er øl et nytelsemiddel, når det blir drukket med måte. I tillegg drikker mange/de fleste øl ute for å komme i en lettere stemning, og for å kunne sosialisere lettere. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Viss du hører på folk sine planer i helgen så sier dem som skal ut noe i denne dur: Jeg skal ut å drikke meg drittings. And that's all she wrote. Lenke til kommentar
Mahogany Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Øl er den mest leskende drikken for meg, men den er også favorittdrikken min. Har likt øl helt siden jeg fikk smake på det da jeg var liten, og drikker en del øl i helgene eller hvis jeg har lyst til å kose meg med noe godt i hverdagen etter skole/jobb. Det trenger ikke være noe særlig alkohol i det, men jeg klarer bare ikke å drikke alkoholfritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå