Gå til innhold

S/S Sørlandet-Skipsklokken

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempelekkert maritimt bilde - igjen!

Tiltrekkende med de skarpe detaljene bak den slørete forgrunnen og tilsvarende bakgrunn!

Nå må du i anstendighetens navn begynne å tenke seriøst på en utstilling av bildene dine!! Du har funnet et detaljfelt du mestrer utrolig bra - og jeg er sikker på at mange av dine kreative serier ville gått rett hjem opptil flere steder!

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Kjempelekkert maritimt bilde - igjen!

Tiltrekkende med de skarpe detaljene bak den slørete forgrunnen og tilsvarende bakgrunn!

Nå må du i anstendighetens navn begynne å tenke seriøst på en utstilling av bildene dine!! Du har funnet et detaljfelt du mestrer utrolig bra - og jeg er sikker på at mange av dine kreative serier ville gått rett hjem opptil flere steder!

Hjertelig takk for en utrolig fin kommentar:-)) Godt du ikke ser hvor mye jeg rødmer.....

Ang. utstilling, så har jeg nok ikke det på tapetet, da jeg synes jeg mangler en del, men veldig hyggelig at du ser for deg det. Får stille ut her på Tek.no, for øvrig et hyggelig forum å være i, med mange flotte fotografer. Det beste med dette er at vi alle får lov og utfolde oss på egne premisser.

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Hei

Sammtykker i de andres meninger..!!

Skipsklokken er fin, jeg har også en her på veggen,som

stammer fra frakteskuta Glommen 1 fra 1911. som forliste her ved Onsøy/Hankø/Østfold.( ps: lovlig dykking.)

Takker for kommentar. Flotte saker disse skipsklokkene:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...