Emnity Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hei Jeg går på elektronikk vk1.. Og vi skal ha eit prosjekt som varer 2 uker og jeg lurer på om noen har noen lure ideer om hva jeg kan lage? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Termometer til pc'en? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 en pls ahhh....det må være kjedelig.... lag ein forsterker :D eller noko anna som det er ein sjangs for at kan bli brukt. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Lag en kalkulatur! eller.. en eller annen dings så man kan koble barbær skjerm til pc, en vanlig lcd (sånt lite) til pc'en, et pc-modem, en switch, uff.. det er masse du kan lage, bare tenkt deg litt om og bruk fantasien! Lenke til kommentar
zyp Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 PIC styrt PWM basert viftestyring som kan kobles opp via com, usb eller smbus alt etter hva hovedkortet støtter... Monteres i en ramme slik at den passer inn i en ledig hd/floppy plass... I tillegg må du lage software, både til selve PIC'en og til å styre PIC'en... Tilslutt må du dokumentere hele greia med skjemaer, protokolloversikt, eksempelsoftware, og byggeanvisning, og hive den opp på nettet... Lenke til kommentar
gostevning Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 en pls ahhh....det må være kjedelig.... lag ein forsterker :D eller noko anna som det er ein sjangs for at kan bli brukt. Enig. Lag en forsterker, du får sikkert noe feil på den å. Så da får du praktisert litt feilsøking også. IR-sender og motaker er også en mulighet. Foresten, får han lov til å bruke PLS da, er ikke det litt mer retta mot Automasjon? Lenke til kommentar
Flames Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Lag en forsterker ja! Man får vel beholde det man selv har laget? Kan jo være kjekt med en forsterker Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 prøv å lage "helt selv" en LCD skjerm som Ikke er grafisk da...trenger jo ikke være SÅ vanskelig ......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå