I-Olin foto. Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 I dyp konsentrasjon….. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Artig blinksskudd:-) Du har fått fanget personen i et øyeblikk der han er l dyp konsntrasjon, og alt annet kan bare være som det her. Hærlig bilde! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 ..haha! Morsomt bilde! "Er'e så nøye'a?" Svarthvitt'en funker veldig bra! Lenke til kommentar
I-Olin foto. Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 TUSEN TAKK, for hyggelige kommentarer. Pentaxen, og Gro W. Den konsentrerte er ei kvinne, et artig menneske i hverdagen dette?nei der, ere ente så nøye, som vi sier her i Fr,stad. I,Olin Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Trodde jeg hadde skrevet en kommentar på dette bildet: Langsynt,nærsynt og sjevsynt.... Har ofte lurt på hvordan jeg sel ser ut i et ubevoktet øyblikk. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hehe, Bildet blir ekstra morsomt med teksten Lenke til kommentar
I-Olin foto. Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Mange-mange takk for hyggelige tilbakemeldinger !! Øyvind; joda, det har du,tar gjerne en slik en igjen,morsom og treffende. Det har du rett i, de ubevokta øyeblikka er vi nok mest fotogene. Rowdy; Hyggelig du likte bilde, og ikke minst teksten. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Førsteinntrykk var at bildet er arrangert, men når jeg forstår at det ikke er det, er det jo utrolig godt fanget. Morsomt at blomsterpotten på veggen nærmest peker på personen, og prøver å fortelle "He! Ta en titt på dette motivet her!" Lenke til kommentar
I-Olin foto. Skrevet 25. november 2014 Forfatter Del Skrevet 25. november 2014 Fint å høre hvordan du oppfatter bilde Superparanoid !! Betrakninge dine var bare SÅ BRA. Dette var hyggelig, TUSEN TAKK. I.Olin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg