Anonym12145151 Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 (endret) 12 Endret 6. februar 2015 av Anonym12145151 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Bare ha litt selvironi så går det bra. Hvis noen sier noe om det sier du bare "Ja har så jævla monobryn så prøvde meg fram litt men faila jo totalt så ble jo dritbra" Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Jeg vet ikke hvor godt det fungerer, men du kan prøve en "midlertidig hårtransplantasjon". Altså, lån litt hår fra et annet sted på kroppen og lim på plass der øyenbrynene dine skulle vært. 3 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 20. november 2014 Rapporter Del Skrevet 20. november 2014 Slapp av. Øyebryn vokser fort ut igjen og det er nok neppe noen som legger nevnemerke til det om det bare er sånn at du har vært uheldig og nappet litt for mye.Napper da stadig bryn. Ingenting å være flau over i det hele tatt. Har ganske stor vekst der og jeg ville omtrent sett ut som han karen under om jeg ikke foretok meg noe.Forskjell på å rydde mellom brynene og litt hår høyt opp og langt ut, og å nappe til det blir feminine streker Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 20. november 2014 Rapporter Del Skrevet 20. november 2014 Ikke unormalt at menn napper øyenbryn, jeg gjør det selv Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 22. november 2014 Rapporter Del Skrevet 22. november 2014 Jeg hadde monsterbryn, har flere ganger nappet litt for mye her og der, og hvis folk la merke til det la jeg alle kortene på bordet og sa at jeg hadde totalt feilet. Bare lat som ingenting, med mindre noen spør. For mange er det lurt å la en profesjonell nappe brynene dine første gang. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 22. november 2014 Rapporter Del Skrevet 22. november 2014 Dra til frisør/hårsalong/beautyshop og få de nappet av kyndige. Hvis det står dårlig til med bryna kan du jo ta bort alt og tegne på? 2 Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 24. november 2014 Rapporter Del Skrevet 24. november 2014 Ikke unormalt at menn napper øyenbryn, jeg gjør det selv OT: Jeg napper ikke øyenbryn jeg, men det går bra med alt som du vil Men det spiller ingen rolle, og tror ikke at alle kommer til å legge merke til at noe er anerledes så slapp av Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 24. november 2014 Rapporter Del Skrevet 24. november 2014 Du får gjort det for kanskje 150 kr hos profesjonelle, det er verdt pengene Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. november 2014 Rapporter Del Skrevet 25. november 2014 Jeg napper, og er stolt av det!!! Du har ingenting å skamme deg for. Heller fine bryner enn noe ala dette: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå