magste Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Kommet over en liten sak ved bruk av content aware fill. Det fungerer delvis, for den fjerne det den skal fjerne og legger oppå det nye som den skal gjøre. MEN, det han legger oppå er veldig kornete. Ser ikke pent ut i det hele tatt. Fikk en bekjent av meg til å gjøre samme, han fikk det til pent. Gjør jeg noe feil eller har jeg for gammel versjon eller innstillinger? Endret 19. november 2014 av magste Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Ta en skjermdump istedet med verktøyet på skjermen ? 2 Lenke til kommentar
magste Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 Her kommer skjermbilde av hele skjermen. Du ser nå, til høyre for gitaren at det er veldig kornete. Det er området jeg valgte og ta content aware med. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 (endret) Her kommer skjermbilde av hele skjermen. Du ser nå, til høyre for gitaren at det er veldig kornete. Hva med å prøve en 4k monitor for bedre oppløsning og redusert korning? Endret 20. november 2014 av flageborg Lenke til kommentar
magste Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 Men en 4K skjerm endrer vel ikke det at content aware lager en dårlig overgang i lyskjegen. Den synes ganske godt. Synes han lager ganske grove områder.. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Tenk å gjort det jeg ba om istedet... Lenke til kommentar
magste Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 Unnskyld, men tok ett skjermbilde. Prøver å lære meg photoshop og denne biten. Men gjør jeg noe feil, så tar jeg gjerne imot veiledning. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg kan ikke hjelpe hvis ikke jeg får innstillngene på Content Aware eller skjermdump med det over bildet på skjermen, nesten garantert en eller annen innstilling der som gjør det hvis ikke det er egenstøyen i bildet som lager resultatet. Lenke til kommentar
magste Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Det skjønner jeg også! Men hva er det du vil jeg skal dra frem før jeg tar skjermdump? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Inntillingene eller skjermdump med verktøyet. Det er umulig å svare på noe som helst uten mer info. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Men gjør jeg noe feil, så tar jeg gjerne imot veiledning. Du bør begynne med å poste bildet ditt - ubehandlet - fullsize - her i tråden.... Lenke til kommentar
magste Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Da prøver jeg en gang til Med både skjermdump med verktøy og orginalfil Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Er det mikrofonstativet du vil ha fjernet...? Lenke til kommentar
magste Skrevet 25. november 2014 Forfatter Del Skrevet 25. november 2014 Jepps! Det stemmer Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Det ser ut som du velger for mye areal rundt det du skal fjerne. Prøv å legge markeringen bare såvidt på utsiden av det som skal fjernes og prøv igjen. Prøv også kombinasjon med Clone Stamp Tool... Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Jepp som flageborg skriver, prøve å gå så tett innpå som mulig, du kan også forsøke å fjerne litt mindre deler om gangen og se om det blir håndtert penere. Lenke til kommentar
magste Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 Takk da blir det hjem til forsøksbenken igjen og se 1 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Takk da blir det hjem til forsøksbenken igjen og se Ok, "the BIG picture" er nå blitt til 40" 4k til test på desken - bilderedigering blir så mye mer "oversiktlig" på en armlengdes avstand Endret 29. november 2014 av flageborg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå