snOOpe Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 jeg har et Geforce 4 Ti 4800SE og spiller Enter The Matrix, warcraft 3 frozen throne og en del andre som dette kortet burde takle. hva kan være feil? det burde jo fint klare disse spillene! hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg med dette... Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Du må forklare hva som går galt, vanskelig å si hva feilen din er, etter hva du har forklart oss hittil. Njaal Lenke til kommentar
snOOpe Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 brukte skjermkortet på en annen maskin før.. en gammel amd med 650 mhz og noe! der hakket ikke Enter the matrix... men når jeg satte det på den nyere maskinen så begynnte alt og hakke.. har ikke på AA eller AF... kan det ha noe med driveren og gjøre? (er n00b så kan ik så mye) bruker detonator 44.03.. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Legg inn driveren til hovedkortet dersom du ikke har gjort det. Dersom du ikke vet hvilket hovedkort du har, kan AIDA32 hjelpe deg med å finne ut hvilket hovedkort du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå