hean Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Ser med positivitet på at det blir flere og flere hurtigladere i landet men det ser ikke ut som om utbyggingen er koordinert på noen måte da det ser ut som der er mange forskjellige aktører. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 En del av utbyggingen støttes i alle fall av det statlige organet Transnova www.transnova.no, og jeg vil tro de har litt å si angående hvor utbygging gjøres også. Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 En del av utbyggingen støttes i alle fall av det statlige organet Transnova www.transnova.no, og jeg vil tro de har litt å si angående hvor utbygging gjøres også. Ok... det høres greit ut. Synes bare det er rart det ikke er satt opp hurtigladere langs mesteparten av E6, E18, E39, etc. Kommer for eksempel ikke fra Dombås til Trondheim med en Leaf... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 En del av utbyggingen støttes i alle fall av det statlige organet Transnova www.transnova.no, og jeg vil tro de har litt å si angående hvor utbygging gjøres også. Ok... det høres greit ut. Synes bare det er rart det ikke er satt opp hurtigladere langs mesteparten av E6, E18, E39, etc. Kommer for eksempel ikke fra Dombås til Trondheim med en Leaf... Det er jeg ikke uenig i. Det virker som om E18 sørover har blitt bremset av en kranglete utbygger: http://www.nrk.no/buskerud/ladestasjoner-pa-e18-i-det-bla-1.12048304 Tok også en titt på http://www.tu.no/samferdsel/2014/08/21/her-kommer-40-nye-hurtigladere-for-elbil, ser ut til at det blant annet skal komme ladere på Berkåk, det kan kanskje hjelpe for å komme seg fra Dombås og nordover. Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Høres bra ut for jeg trenger å komme fra Trondheim til Sunndalsøra... Også knutepunkt som Sunndalsøra burde få hurtiglader... da kommer man seg til både Molde og Kristiansund derifra. Med hurtiglader i Molde kommer man seg også helt til Ålesund. Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Når det er sagt betaler jeg også gjerne for mulighetheten for å hurtiglade og for at utbyggingen skal skje raskere. Hurtiglading er vel noe folk ikke trenger veldig ofte og som de da er villig til å betale en del for når de først har bruk for det... 100 kr/30 min og 200 kr for fri tid er en mulighet. Snakker da selvsagt om offentlig utbygde stasjoner. Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Høres bra ut for jeg trenger å komme fra Trondheim til Sunndalsøra... Også knutepunkt som Sunndalsøra burde få hurtiglader... da kommer man seg til både Molde og Kristiansund derifra. Med hurtiglader i Molde kommer man seg også helt til Ålesund. Har du sett... i følge linke din så kommer det en på Sunndalsøra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå