skytech Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Hei.Jeg har sett på DNP, men synes først og fremst at det er utrolig rart at det faktisk ikke ligger på noe liste annet enn at det ikke er lov og la mennesker ta det.Betyr dette faktisk at det er lov og kjøpe ? Innen EU? Hva vil skje i tollen?Svar gjerne på det jeg spør om. Endret 21. november 2014 av Dysfunctional Opprettet slettet innlegg Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Hei. Jeg har sett på DNP, men synes først og fremst at det er utrolig rart at det faktisk ikke ligger på noe liste annet enn at det ikke er lov og la mennesker ta det. Betyr dette faktisk at det er lov og kjøpe ? Innen EU? Hva vil skje i tollen? Svar gjerne på det jeg spør om. http://steroider.net/dnp-dinitrofenol/ Les den så blir du kanskje klokere på tema. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hei. Jeg har sett på DNP, men synes først og fremst at det er utrolig rart at det faktisk ikke ligger på noe liste annet enn at det ikke er lov og la mennesker ta det. Betyr dette faktisk at det er lov og kjøpe ? Innen EU? Hva vil skje i tollen? Svar gjerne på det jeg spør om. En nordmann er død etter å ha fått i seg det livsfarlige slankemiddelet dinitrofenol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg