Emils. Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) Helgen er gått, CP-spillerne sitter å snakker om kampen i helgen. "Var det QPR vi spilte mot?" Liverpool er bare en skygge av skyggen til hvem de var i fjor. Suarez var laget, enkelt og greit. Ja enig. Når Suarez spilte så var forsvarene veldig opptatt med å ta ut han hele tiden, men han er så god at han fikk til noe uansett. Det åpnet også opp slik at de andre spillerne fikk mer rom. Nå er Liverpool mer nøytralt og det er ingen som skiller seg ut nevneverdig. Kanskje Sterling eller Countinho på en god dag, men de to er ute av form kan det se ut som. Vet heller ikke om Rodgers er god nok til å trene et lag uten å ha en spiller i verdens klasse som kan redde han. Til tider veldig naiv i laguttak og bytter. Endret 23. november 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Deilig. Nå er Liverpool 5 poeng bak oss. Begynner å bli langt opp til topp 4 for LFC nå! Liker det Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 OK. Dette her er KLASSE, hahaha! https://vine.co/v/O1KPwxt2AAP 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 OK. Dette her er KLASSE, hahaha! https://vine.co/v/O1KPwxt2AAP Den var (dessverre) morsom og sier alt om hvordan det er å se Liverpool om dagen. Lambert sitt mål er eneste lyspunkt. Lovren må ta seg en megabolle. Damn jeg hadde tro på han! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Lovren må ta seg en megabolle. Damn jeg hadde tro på han! For å være ærlig, så hadde jeg også troen på han. Nå skal det sies at han enda er en ung stopper og kan sikkert vokse seg til en kjempe med årene - men slik han fremstår nå, overbetalte dere mye for han. Men igjen, han har mange år foran seg og stoppere er jo gjerne ikke på topp før ut i 30 årene. Markovich var den jeg hadde mest tro på, men jeg tror han sliter med å omstille seg til PL. Han blir nok bedre med tiden han også! Liverpool har en kollektiv kollaps som vi hadde under Moyes nå. Ingenting stemmer og spillerne ser ikke fornøyde ut, men jeg tror ikke spillerne har rottet seg mot BR (slik som hos oss). BR må kanskje ta en liten del av kaken, men jeg tror de aller fleste undervurderte hvor utrolig mye Suarez hadde å si for Liverpool. Mange påpekte at Sturridge skårer like mange mål, ja det er mulig det, men Suarez gjorde alt annet også! Dere har ingen spillere på topp som åpner like mye rom som han gjorde. Kanskje Coutinho burde spiller tier? Han og Sterling har vært deres beste spillere i år og Coutinho er flink til å åpne rom og sette opp medspillere i gode posisjoner. Dessverre tror jeg at dere kommer dere ut av denne klemmen om ikke så lenge, men for all del - ikke spark BR. Da tror jeg det bare blir tull i mange år framover. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Forferdelig kamp! Vi spiller bra de første 16 minuttene men etter det detter vi ut av kampen mer og mer. Forsvarspillet er fortsatt krise, da Lovren og Skrtel tydeligvis ikke tør å snakke sammen. Midtbanespillet er også dørgende kjedelig! Det er ingen kreativitet, bortsett fra Coutinho, som var Liverpools beste. Handler vi ikke i januar kan man begynne å lure på hva BR tenker?! Vi trenger forsterkninger! Helt utrolig at Gerrard får spille 90 min hver eneste kamp Enig. Synes det er synd at Rodgers ikke har baller nok til å ta han ut av laget... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. november 2014 Forfatter Del Skrevet 23. november 2014 Hvilke ledd mener du trenger forsterkning da? Problemet nå er vel heller at hele laget svikter kollektivt og at Sturridge er skadet. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) Hvilke ledd mener du trenger forsterkning da? Problemet nå er vel heller at hele laget svikter kollektivt og at Sturridge er skadet. Høyrebacken og defensiv midtbane. Endret 23. november 2014 av Nettels Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. november 2014 Forfatter Del Skrevet 23. november 2014 Venstreback? Ville nå heller si høyre.. Moreno har jeg troa på. Syns han var vært god, særlig offensivt. Har litt å jobbe med defensivt, men det kommer håper jeg. Defensiv midt er jeg forsåvidt enig i. Gerrard holder ikke mål lenger. Håper Can kan ta store steg. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Venstreback? Ville nå heller si høyre.. Moreno har jeg troa på. Syns han var vært god, særlig offensivt. Har litt å jobbe med defensivt, men det kommer håper jeg. Defensiv midt er jeg forsåvidt enig i. Gerrard holder ikke mål lenger. Håper Can kan ta store steg. Fack, jeg mente høyreback Forrige post oppdatert. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Manq. på høyre er "OK" bakover men har ingentin fremover. Skal vi spille som BR ønsker trenger vi en back/ving som både er god defensivt og tør å utfordre fremover. Manq. slår jo alltid støttepasning. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 OPTA STATS: C. PALACE – LFC http://www.liverpool.no/Nyheter/Opta-stats-C-Palace--Liverpool.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå