Christer1 Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Er dette et bra kamera? http://www.zodiac.no/produkter/slimcam.htm Strømforskyning: 2xAAA batterier- Får man oppladbare AAA batterier? Leve tiden kan vel ikke være særlig lang på den.... Eller... Er dette et bra kamera ? http://www.zodiac.no/produkter/pocketcam3.htm Er de bra? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Personlig vil jeg advare mot å kjøpe kamera fra ukjente produsenter... de er vanligvis helt nye på fotomarkedet, og har følgelig ingen kunnskap om å lage bra objektiver. Det hjelper ikke med 3 og 4 megapixler, om objektivet og signalbehandlingen suger. Jeg kjøpte ett kamera fra Mustek... dårligere kamera har jeg aldri sett verken før eller etter. Ok ute, men innendørs var det fullstendig ubrukelig. Nei, hold deg til kjente produsenter som Canon, Nikon, Olympus, Minolta eller lignende. Prisene har falt en del i det siste, og selv om du må betale en tusenlapp mer for en Canon eller Nikon med samme spesifikasjoner, vil du få mye mer for pengene. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Personlig vil jeg advare mot å kjøpe kamera fra ukjente produsenter... de er vanligvis helt nye på fotomarkedet, og har følgelig ingen kunnskap om å lage bra objektiver. Det hjelper ikke med 3 og 4 megapixler, om objektivet og signalbehandlingen suger. Jeg kjøpte ett kamera fra Mustek... dårligere kamera har jeg aldri sett verken før eller etter. Ok ute, men innendørs var det fullstendig ubrukelig. Nei, hold deg til kjente produsenter som Canon, Nikon, Olympus, Minolta eller lignende. Prisene har falt en del i det siste, og selv om du må betale en tusenlapp mer for en Canon eller Nikon med samme spesifikasjoner, vil du få mye mer for pengene. Hva med kodak da? KODAK EASYSHARE CX6330 Zoom? Er det noe bra kamera ? Det som står om det virker greit. 3 optisk zoom. 3.1 MP.. Video med lyd. Får det for 2500 på elkjøp.. Eller SONY DSCP32 ..? Men det er ikke optisk zoom på det.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Aiptek og slimcam er @ Trust da! Altså dårlig kvalitet for de som syns det er viktig.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hva med kodak da? KODAK EASYSHARE CX6330 Zoom? Er det noe bra kamera ? Det som står om det virker greit. 3 optisk zoom. 3.1 MP.. Video med lyd. Får det for 2500 på elkjøp.. Eller SONY DSCP32 ..? Men det er ikke optisk zoom på det.. Kodak har nok noe bedre kamera enn f.eks Trust, Mustek og Aiptek ja. Men uansett bør man sjekke bildekvaliteten i tester og slikt, før man kjøper ett kamera. Det ringer noen varselbjeller i hodet mitt hver gang jeg ser ett kamera med høy oppløsning, som er veldig billig. 2500 er ganske billig, men ikke så billig at jeg umiddelbart mistenker det for elendig bildekvalitet. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå