mt5 kar Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Jeg kjører Honda mt5 og i det sidte har jeg merket at mopeden gar ganske godt når den er kald men, når den byner å bli varm da begynner den å gå dårli? Oppset: Efektanlegg 21mm gasser Forsterka veiv 50/70cc Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Sjekk om den går bedre om du kjører med choken, om det er tilfellet bør du prøve å dyse opp. Går den dårligere bør du dyse ned. Hvor mye dårligere er det snakk om? Har det skjedd over natten, eller har det kommet gradvis de siste månedene? Lenke til kommentar
mt5 kar Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 Jeg kjøpte den i sommer jekk godt da men, kjørte tom da og fylte opp med miljøbensin fra felleskjøpet. Og etter vert prøvd å blande sjøl. Har prøvd og dyse opp fra 110 til 112 og 115 men, vart ikke no andeledes på plugg eller fart. Trodde det var drevinga. 15 42 og prøvd 16 47. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 (endret) Sett hvordan stempelet ser ut? Tar ikke lange tiden å sjekke. Edit: Du blander 2% ikke sant? Bare gang antall liter bensin med 0.2, svaret blir da hvor mange liter olje du trenger. Endret 20. november 2014 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå