KimR43 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Hei! Jeg har fått et "virus" som heter dynamic pricer. Enormt mye pop ups spesielt mackeeper.. Har noe erfaring med å slette dette fra Mac? Tar i mot alle tips med et stort takk:) Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Håper ikke du har installert Mackeeper? Prøv å installere et skikkelig antivirusprogram. Jeg har Mac, og jeg bruker Avast. Lenke til kommentar
KimR43 Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 Neinei! Har ikke installert mackeeper så klart. Men kommer opp nytt vindu hvor jeg har muligheten til det. Og dynamic pricer adds på enkelte sider. F.eks finn.no Takk for svar Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Klarer du å installere et velkjent antivirusprogram, som Avast? Og i så fall- hva finner Avast? Lenke til kommentar
KimR43 Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 tusen takk!? Funket utmerket! Alt er som normalt igjen! Takk igjen!! Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Skriv gjerne hva du gjorde som løste problemet, slik at andre som finner tråden har en formening om hva de bør gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå