Dirty Water Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg kom over denne artikkelen når jeg leste diverse nyheter på weben, og jeg mener det er viktig informasjon. Gator er for mange nærmest kjent som definisjonen på spyware, i og med at den er det absolutt verste eksempelet vi har. Den legger seg inn på PCen din uten at du vet det, og sender ut info om dine online aktiviteter - og gir deg så reklame i form av pop-ups om forskjellige produkter som man overhode ikke er interessert i. Ergo: GAIN = Gator = Claria = hold deg unna! Lenke til kommentar
Fury Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Heh, ja de tenker strategisk ... Gator programerer: "La oss skifte navn så ingen kjenner oss igjen..." Nyttig informasjon, selvom jeg holder meg langt unna programvare med gator/claria eller annen spyware/adware inkludert. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Måtte de brenne i et evig fosforh*lv*t*! Men takker for info. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Noe som er irriterende også er bonzi buddy.. jaja Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Fint at dere hadde nytte av infoen, og ja, bonzi buddy er også forferdelig irriterende Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Medisinen heter Spybot - Search & Destroy. Tar knekken på det meste... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 ... eller Ad-aware. Gjør omtrent samme nytten. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Gator driver visst mye med sitt image for tiden: http://www.itavisen.no/art/1302139.html Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 ikke sjokkerende dette navnebyttet. Ang spybot så er det en fordel at det kan imunisere uten at du må kjøpe det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå