gixer Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Sjekk sig for uber-specs! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hvem har den feteste kombinasjonen av HK,CPU,RAM og Skjermkort?Min kan dere se på signaturen Hva har dere der ute? Joda, gratulerer med fet pc, men gidd å skryt da? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Dessuten vil snekkern slå deg i støvlene Han er snekker, og de tjener ****** meg bra (Er du nå virkelig snekker? ) Lenke til kommentar
ojb Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Den som har den feteste maskinen her må vel også være den dummeste (eller rikeste, som har lite å bruke penger på..) : Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Asus P4C800-E Deluxe *grin* 2x 512MB PC3200 Twinmos/W. *grin* 2x 120GB WD 8MB *grin* P4 2.53GHz (Venter på ny 2.8 800FSB) ATI 8500 (Men bare vent til HL2 kommer *grin*) Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Bruker du penger på noe annet enn pc snekker'n? Eller har du bare en syk inntekt? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Bruker du penger på noe annet enn pc snekker'n?Eller har du bare en syk inntekt? Tja, jeg bruker penger på kona, mine barn ,huset ,ferie ,fiske, mat,strøm klær,tja alt som alle andre bruker dem på. Bli nå ikke så opphengt i min maskin den er bare en hobby, dessuten har den kosta meg ca halvparten av det den koster ny . PS: Jeg har en ganske "normal" inntekt. Ikke er jeg rik på langt nær, men kan ikke si at jeg føler meg dum heller, men man er vel den siste som merker det Dessuten må det vere utrolig mange dummskaller i norges land,for de fleste av oss har en hobby/lidenskap som man bruker penger på Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Dessuten må det vere utrolig mange dummskaller i norges land,for de fleste av oss har en hobby/lidenskap som man bruker penger på Amen. Komplett burde sendt stripp-o-gram for å levere varene til meg 25000+ siste året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå