tow Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 En liten heads-up: Nikon har utvidet servicenotisen på D750 (angående skygger fra lukkeren) til å gjelde kameraer produsert fra desember 2014 til juni 2015. Kameraet mitt er på listen (kan dog aldri si at jeg har opplevd noe problem), så nå som Cold Response er ferdig og kameraet mitt kan få en liten pause så tenkte jeg å snofle innom Japan Photo i ettermiddag. https://nikoneurope-no.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/65011 Mitt er på listen. Hva er egentlig problemet? At lukkeren bommer ved korte eksponeringstider, så det blir en mørk stripe oppe eller nede? Er det spesielle innstillinger jeg bør prøve for å framprovosere det? Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Hva er egentlig problemet? At lukkeren bommer ved korte eksponeringstider, så det blir en mørk stripe oppe eller nede?Har egentlig ikke satt meg så mye inn i det, eneste jeg har fått med meg er at lukkeren kan forårsake mørke striper på bildet. Har ikke opplevd det selv, men tenkte nå uansett det ikke skader å få sendt inn kameraet til gratis service Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Har ikke opplevd det selv, men tenkte nå uansett det ikke skader å få sendt inn kameraet til gratis service Nikons "Check & Clean" program sørger for at mine kamerahus er fit for fight - all the time... Gratis service hvert år - verdt hver krone Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Ny firmware-utgave, 1.11. Støtte for WT-7 wifi-enhet, pluss en del bugfixes. Lenke til kommentar
allak Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Er det gratis "Check & Clean" 3 ganger , en i året, i 3 år, på D750, eller regnes dette som proff? Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Er det gratis "Check & Clean" 3 ganger , en i året, i 3 år.... Du må sjekke om det følger med et "Check & Clean"-bevis i esken sammen med bruksanvisningen og garantibeviset... Lenke til kommentar
Boeing Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Et annet irritasjonsmoment: Hvorfor er bærereimen så utrolig ræva? Man skulle tro det gikk an å inkludere en bærereim som er like bra som den på ni år gamle D80. Det kan ikke være en så stor ekstrautgift. Jeg vil anbefale en skulderrem, der du fester rema i stativfestet i stedet for de to stroppene. Da får du vekta på skulderen i stedet for på nakken, noe som er gunstig, spesielt ved tunge objektiver. En annen fordel er at kameraet er på siden av kroppen, i stedet for på magen. Da er kameraet bedre beskyttet av armen. Er det trangt (folkemengder etc), så går du bare med skulderen først, og armen beskytter kameraet, i stedet for at kameraet henger å slenger på magen, og kommer borti tang og ting. Så originalremmene mine er der jeg synes de hører hjemme, i esken til kameraet. Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 En liten heads-up: Nikon har utvidet servicenotisen på D750 (angående skygger fra lukkeren) til å gjelde kameraer produsert fra desember 2014 til juni 2015. Kameraet mitt er på listen (kan dog aldri si at jeg har opplevd noe problem), så nå som Cold Response er ferdig og kameraet mitt kan få en liten pause så tenkte jeg å snofle innom Japan Photo i ettermiddag. https://nikoneurope-no.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/65011 Kjøpte huset i sept 15 og var en av de heldige :-) Verre er det med de som har 600 serien Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Ny firmware igjen, versjon 1.12. Først og fremst den forbedrede støtten for AF-P-objektiver som Nikon annonserte samtidig med den nye 70-300, men også et par bugfixes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå