resac Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Er det noen som vet hvordan jeg kan filme med webcam slik at det sendes direkte ut på hjemmesida mi? Lenke til kommentar
resac Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 ingen som har en eneste anelse? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 det finnes programmer som capturer bilder med et kort intervall (1 min f.ex), og uploader via ftp... søk på download.com etter cam commander... ellers er det jo kanskje mulig at du tenkte på live-streaming? det er noe jeg er litt interessert i, men akkurat nå vet jeg ikke om noen enkle måter om å streame video... Lenke til kommentar
resac Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 ja, jeg har funnet et program som gjør dette.. hadde jo vært gøy å greie å kjøre live som du sier. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 lagde noe greier som oppdaterte seg en gang pr sec. ble nesten live da, og ikke bare ett bilde en gang i blandt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå