Gå til innhold

JVC DLA projektorer

Anbefalte innlegg

Jeg tenker fremtidig innkjøp av projektor for å kunne kombinere jobb på dagtid og til filmentusiasmen i helg og kveldstid.

Jeg tenker spesielt på projektor i stedet for en TV med gitt størrelse. Da spesielt fordi jeg ønsker å kunne være fleksibel på hvor projektoren er i bruk. Om det er i en stue, eller i en dedikert suite/hjemmekino f.eks.

Jeg har tidligere sett JVC DLA i en produktdemo relatert til jobben min, og jeg syntes det så ut som et veldig fint bilde. Har siden bare vært med tanken, og tenkt at det er for dyrt.

I går var jeg innom en butikk og fikk se en 4K TV på nært hold, noe som fikk gløden for projektor i gang igjen, da spesielt med tanke på pris. Ser at en JVC DLA RS49 (angivelig med ekte "UHD 4K") koster omkring 35-40.000,- via et kjapt søk, og syntes ikke det var avskrekkende om det i tillegg kan brukes som et redskap i jobbsammenheng.

Jeg lurer på om det er noen butikker som har denne på lager eller i et demorom så jeg kan se den i bruk selv, og lære mer om lerret, kalibrering av projektoren etc. Holder til i Drammen, så jeg kan reise i Oslo-Drammen-området for å titte eventuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...