Emancipate Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Knappen med ubesvarte innlegg forsvant. Det ender sikkert med at flere innlegg ikke får svar. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Jeg også. Bruker Firefox på Mac. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Du er ikke alene. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1638750 EDIT: Ser ut som om to tråder ble slått sammen. Endret 19. november 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Passet meg bra. Er jo bare to av de jeg bruker og klarer ikke engang komme på hvilke som er borte Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Ubesvarte tråder var nyttig. Da kunne man svare på spørsmål som ikke allerede var besvart. Kjekt hvis man vil hjelpe folk med tekniske problemer. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Selv så har jeg brukt "Ubesvarte tråder" for å se etter dårlige emnetitler som bør fikses på. Er mange jeg har funnet på den måten. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Jeg slo sammen to tråder. Vi valgte å fjerne "Ubesvarte tråder" og "Blogger", da vi så det blir lite brukt. Personlig mener jeg "Ubesvarte tråder" har noe for seg, så vi kan vurdere å bringe menypunktet tilbake for innloggede medlemmer, men vil gjerne se an tilbakemeldingene først. "Blogger" er en applikasjon med lite aktivitet og som vi ikke ønsker å videreutvikle eller promotere. Mange av blogginnleggene mener vi burde vært tråder i forumet. Vi er ikke tjent med at det stilles spørsmål eller diskuteres i en slik blogg her inne, når det passer mye bedre inn i en relevant kategori, hvor det også er mer aktivitet. Man kan fortsatte besøke sidene: Blogger: https://www.diskusjon.no/index.php?app=blog Ubesvarte tråder: https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=forgot Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Jeg savner ikke bloggene, men ubesvarte tråder var nyttig. Når man bare bruker "mine innlegg" kommer man jo aldri over nye tråder, og hele forumet virker dødt. All aktiviteten skjer i tråder som jeg aldri blir oppmerksom på. "Vis nytt innhold" er ikke helt det samme. Nesten alle trådene der er jo allerede besvart. "Ubesvarte tråder" er nyttig fordi den promoterer de trådene som ikke allerede er besvart. Uten den er det nok mange som aldri får hjelp til det de lurer på. Fjern heller "Retningslinjer" om dere skal fjerne noe, den er jo uansett linket til nederst på skjermen. Endret 19. november 2014 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Fjern heller "Retningslinjer" om dere skal fjerne noe, den er jo uansett linket til nederst på skjermen.Det er alt for lite synlige nede på siden. Det er folk som allerede ikke ser lenken på siden. Hvis de gjemmer den enda mer så ser folk det hvertfall ikke. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Det var synd ubesvarte innlegg forsvant. Da det mange som ikke får svar av meg hvor jeg kanskje kan bistå... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. november 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Fjern heller like-knappen til facebook. 6 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Jeg brukte Ubesvarte innlegg stadigvekk og har allerede rukket å bli irritert på at den er borte. Få den tilbake! Finnes det noen annen måte å finne det enn direktelenka som ble postet i denne tråden? Lenke til kommentar
Kalaz Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Få den tilbake! Unødvendig bruk av ressurser -.- Ødlegger veldig mye dette, for forumet generelt. ;/ Jeg bruker den selv til og sjekke nyttige tråder jeg kan bistå, eller holde meg informert på noe jeg selv er usikker på! Endret 19. november 2014 av Heinza7 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Jeg vet hva dere kan fjerne, foruten Fjøsbukk likes-knappen: Den svarte stripe helt øverst. Toolbars har vært irriterende siden nettlesere ble oppfunnet. Nesten like plagsom som Ask Toolbar. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Nå er den tilbake :-) Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 19. november 2014 Rapporter Del Skrevet 19. november 2014 Jepp Så var det da bare "blogger" som forsvant. Jeg har bare trykket på blogger ved feiltakelser. 2-3 ganger altså. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå