Slai Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Tja. Usikker på om teorien din stemmer. Men det var neppe derfor du kom hit, det var vel direkte ift kastrering o. l. Vil si du bør snakke med lege om dette. Lenke til kommentar
Bård h Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 eg skjønner kva du mener. eg går ikkje ut i fra at eg vil slutte å se etter partner pga at eg kutter ut sexlysten...du snudde det litt på hodet eg har allerede sluttet å se etter ein ny partner og kommer aldri til å se etter ein ny partner. men sexlysten er der fortsatt. det eg mener er at det vil bare bli lettere å takle kvardagen vist sexlysten er borte. slipper litt av den frustrasjonen. eg hadde eit ganske aktivt sexliv ei god stund. opp til 3 ganger om dagen. eg vil bare gjøre kvardagen enklere slik at eg kan ta meg av mine barn uten at andre ting skal overskjerme det. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 det er ikkje reproduksjonsevnen eg er ute etter å få bort. det er sex-lysten. eg er i den situasjon at det aldri mer vil bli noe mer sex på meg. da er lysten bare til ein plage. eg skjønner kva du mener. eg går ikkje ut i fra at eg vil slutte å se etter partner pga at eg kutter ut sexlysten...du snudde det litt på hodet eg har allerede sluttet å se etter ein ny partner og kommer aldri til å se etter ein ny partner. men sexlysten er der fortsatt. det eg mener er at det vil bare bli lettere å takle kvardagen vist sexlysten er borte. slipper litt av den frustrasjonen. eg hadde eit ganske aktivt sexliv ei god stund. opp til 3 ganger om dagen. eg vil bare gjøre kvardagen enklere slik at eg kan ta meg av mine barn uten at andre ting skal overskjerme det. Du sier at du er inne i en depresjon nå. Sammen med det og basert på oven inlegg, blir jeg usikker på om du tenker helt klart. Din resonering og konklusjonsevne virker definitivt sykdomspreget og irrasjonell. Du bør helt definitivt oppsøke din fastlege for å få videre hjelp. 1 Lenke til kommentar
Bård h Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 for ein frisk person vil dette selvsagt dette virke irrasjonelt. for ein person som har god kontakt og som "har draget" er det lett å si at det er jo bare å gå ut å finne seg noen. eg har aldri hatt draget på damer og kommer aldri til å få det. men eg sier ikkje at det er umuligt, eg sier bare at det er vanskeligt. skal eg prøve å finne noen så kommer eg garantert til å bli såret og skuffet på veien. det er noe som kan føre til at eg blir meir deprimert. eg er veldig følsom og har anlegg for lett å bli deprimert. derfor er det med tanke på ungene mine at eg vil unngå den fella. eg har ikkje lyst å å gå i kjellaren igjen. eg er og kommer for alltid til å være deprimert. forskjellen er i kva grad eg er. det er bare slik eg er og er formet. derfor er det eg ser etter måter eg kan gjøre kvardagen enklere å leve. valget er allerede tatt og det kommer eg ikkje til å endre meg på. eg skal aldri inn i eit nytt forhold igjen Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 (endret) Ingenting av det du skriver har så mye med sexlyst å gjøre. Du kan fint velge å leve alene uten å kastere deg selv, jeg er redd du er i ferd med å ta noen skikkelig dårlige valg. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med lege og bli henvist til psykolog, problemet ditt ligger mellom ørene dine, ikke i skrittet. Jeg vil heller anbefale deg å runke og få utløp på dette måten, hvis du plages av sexlyst, eller besøke en sexarbeider. Sex behøver ikke bety forhold med kvinner, som du ser ut til å ikke være interessert i for øyeblikket. Kappe av deg ballene vil ikke hjelpe. Endret 20. november 2014 av Uderzo Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 nei, eg er i forsåvidt stand til å utføre seksuelle handlinger. det går heller på at eg sliter med depresjon. eg har 3 unger å ta meg av. for å kunne være ein god far så vil eg komme meg ut av depresjonen. i allefall den værste biten. i den prosessen så veit eg det at vist eg noken gang skal finne meg ein ny partner så må eg legge innsats i det sjøl. og eg veit at i den prosessen kommer eg bare til å bli skuffet og få tilbakefall av depresjonen. derfor tar eg det valget no at eg aldri skal inn i noke nytt forhold igjen. eg kommer til å kutte ut all unødvendig kontakt med det motsatte kjønn. eg må bare bli frisk nok til å ta meg av mine barn. ved å da fjerne sex-lysten så vil dette kunne bli lettere. Ta kontakt med din lege. Det virker som du trenger noen og snakke om, mer en du trenger og få redusert din sexlyst. Lenke til kommentar
Bård h Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 det er ikkje snakk om å "kappe av ballene" eg bare nevnte det i ein bisetning siden det var det einaste eg klarte å finne på google. og eg veit at det går an å leve med det. det var bare snakk om å gjøre det lettere Lenke til kommentar
Woods Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Som de fleste andre her, skal jeg også leke litt hobbypsykolog; Det virker som det ligger langt mer enn bare "fjerning av sexlyst" som er problemet ditt. Jeg ville tatt kontakt med lege, så du får noen å snakke med og muligens sendt deg videre til psykolog. Ville ihvertfall gjort dette, før du gjør noe du ikke kan reversere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hva med: http://en.wikipedia.org/wiki/Chemical_castration Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Dersom du ikke selv jobber i helsevesenet, så antar jeg at du er uviten om de behandlingsmuligheter som er tilstede for deg og ditt behov. En fagperson vil gjøre en grundig vurdering av den tilstanden du er i, og du vil få råd og veiledning for videre steg. Det hadde vært veldig synd om du "fjernet" all sexlysten, også viser det seg at dette ikke er problemet. Ta heller slike beslutninger sammen med en fagperson, slik at dere sammen tar de rette valgene. 1 Lenke til kommentar
Bård h Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Hva med: http://en.wikipedia.org/wiki/Chemical_castration det får man ikkje av lege. blir kun brukt i norge ved behandling av kreft i noen tilfeller(har googlet) eller så bare lurer eg. det er ikkje noke eg "skal" gjøre. eg bare ser på mulighetene mine for å gjøre kvardagen lettere. Lenke til kommentar
Forca Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Du kan spise så mye soyaprodukter du vil. Jeg merket en stor nedgang i potens/lyst når jeg brukte soyaprotein. Jeg fikk bekreftet på en helsekostbutikk at dette er en bieffekt av soyaprotein. Leste en plass at munker i Asia bruker soya for å dempe sexlysten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå