Gå til innhold

6600 - Dårlig joystick og tastatur?

Anbefalte innlegg

Hei.

Var i dag i byen og fikk kjenne på en Nokia 6600. Har i andre topic's her på forumet tidligere nevnt at det nok blir denne mobilen (hadde tidligere 7650 og den ble jeg virkelig forelsket i).

Men så var det et lite skår i gleden da. Følte at joystick'en var hard og lite brukervennlig (en helt annen og mye bedre joystick på 7650 synes jeg). Hvordan opplever dere som nå sitter med denne modellen joystick'en? Den virket ganske hard og stakk liksom ikke opp fra selve telefonen godt nok...

Så over til tastaturet. Opplevde også her Nokia 7650'en som jeg en gang hadde som utrolig god. Her virket 6600 tastaturet litt hardt og ga ikke så god respons. En fikk liksom ikke følelsen av at en tast var trykket ned på en måte - ikke en sånn soft feedback på at en hadde trykket hvis dere skjønner.

Håper noen som sitter med denne mobilen (6600) har noen behjelpelige kommentarer å komme med. Har joysticken og tastaturet blitt bedre etter bare kort tids bruk eller plager dette dere?

Håper alle som har denne telefonen kan svare meg...! :-)

Fikk beklageligvis ikke prøve mobilen med strøm på slik at jeg fikk testet responsen, men det kommer vel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er joystick'en i forhold til Siemens SX1 da?

Noen som har prøvd som vet...?

Vurderer også P900 nå, men dette er jo en helt annen telefon. Tror ikke jeg vil få så bruk for en slik PDA - telefon. Har prøvd nettutgaven av telefonen (der en kan trykke seg rundt i menyene) på SE sine hjemmesider. Liker ikke helt dette OS'et.

Får også lyst på MPx200/V700 fra Motorola (den med Smartphone OS). Noen som vet når denne vil komme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...