hen-enge Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hei. Var i dag i byen og fikk kjenne på en Nokia 6600. Har i andre topic's her på forumet tidligere nevnt at det nok blir denne mobilen (hadde tidligere 7650 og den ble jeg virkelig forelsket i). Men så var det et lite skår i gleden da. Følte at joystick'en var hard og lite brukervennlig (en helt annen og mye bedre joystick på 7650 synes jeg). Hvordan opplever dere som nå sitter med denne modellen joystick'en? Den virket ganske hard og stakk liksom ikke opp fra selve telefonen godt nok... Så over til tastaturet. Opplevde også her Nokia 7650'en som jeg en gang hadde som utrolig god. Her virket 6600 tastaturet litt hardt og ga ikke så god respons. En fikk liksom ikke følelsen av at en tast var trykket ned på en måte - ikke en sånn soft feedback på at en hadde trykket hvis dere skjønner. Håper noen som sitter med denne mobilen (6600) har noen behjelpelige kommentarer å komme med. Har joysticken og tastaturet blitt bedre etter bare kort tids bruk eller plager dette dere? Håper alle som har denne telefonen kan svare meg...! :-) Fikk beklageligvis ikke prøve mobilen med strøm på slik at jeg fikk testet responsen, men det kommer vel. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 hvis du føler at tastene og joisticken er dårlig så bør du ikke gå for den, tasteoppsett er noe du kan bli vant med men du vil jo liksom altid bruke tastene og joysticken så det er en viktig del.... Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har vel sagt det hele tiden at 6600 har en fryktelig hard joystick. Funker rimelig greit opp og ned, men sidelengs er den desverre håpløs. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Selv tror jeg ikke dette vil bli et problem. Du kan venne deg til det umulige, tro meg. (Etter å ha styrt helikopter i VC på PC, så skjønner du hva jeg mener) Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Selv tror jeg ikke dette vil bli et problem. Du kan venne deg til det umulige, tro meg. (Etter å ha styrt helikopter i VC på PC, så skjønner du hva jeg mener) hehe... godt eksempel!! skal si det gikk bedre når jeg hadde spilt i 40 timer Lenke til kommentar
hen-enge Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Hvordan er joystick'en i forhold til Siemens SX1 da? Noen som har prøvd som vet...? Vurderer også P900 nå, men dette er jo en helt annen telefon. Tror ikke jeg vil få så bruk for en slik PDA - telefon. Har prøvd nettutgaven av telefonen (der en kan trykke seg rundt i menyene) på SE sine hjemmesider. Liker ikke helt dette OS'et. Får også lyst på MPx200/V700 fra Motorola (den med Smartphone OS). Noen som vet når denne vil komme? Lenke til kommentar
N-gage Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Joysticken ser ganske tung ut ja! Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 SX1 har bedre joystick. Men skulle ønske de hadde gjort den enda bedre, slik som på ST55 som har desidert beste joystick av alle mobiler (med gummi på tuppen). Lenke til kommentar
akseln Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Etter å ha lekt med 6600 i hele dag, kan jeg faktisk ikke huske at jeg har følt at joysticken har vært et problem hverken opp/ned, sidebevegelser eller trykke. Tvert imot synes jeg den fungerer veldig bra!!! Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 brukt mobilen i 15 minutter nå... tror jeg har en skada pixel, og videorecordergreia virker litt buggy... kommer meg ikke ut av Innstillinger menyen... jeg som har gjort no galt ? Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 reboota mobilen.. da var problemet fika.... det med videokameraet.. ikke så alvorlig, men likevel ikke særlig hyggelig.,. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Men sånn ellers da. Mobilen er bra? Kjipt med en skada pixel da. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 SX1 har bedre joystick. Men skulle ønske de hadde gjort den enda bedre, slik som på ST55 som har desidert beste joystick av alle mobiler (med gummi på tuppen). ST55i Gleder meg til å prøve den! Lenke til kommentar
akseln Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har også en skadet pixel, men tror ikke at jeg gidder å klage. Merkes ikke i vanlig bruk... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Åssen merker dere at dere har en skada pixel?? Lenke til kommentar
JZA Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Åssen merker dere at dere har en skada pixel?? Er vel et dødt felt på mobilen da ? Veit ikke om fargen blir som fargen i displayet ell om den blir svart ell hvit jeg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå