Darkbill Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Hei,Dette spørsmålet har nok kommet opp mange ganger, men spør likevel. Er ute etter t-skjorte eller genser med eget trykk på, men skal være litt kvalitetstrykk som i at det faktisk ligger opp på stoffet som plast eller lignende hvis dere skjønner. Ikke Vistaprint-aktig der det kun er i t-skjorta med blekk. De må også være behagelige da det er bedriftstøy, og helst ha mulighet for skrift på armene. Pris og rask service er også fint. Har noen av dere erfaring med andre steder enn Vistaprint og Spreadshirt? Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Jeg har veldig gode erfaringer med Cafepress.com selv, usikker på om du får trykk på ermene. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 Er det logo oppå tskjorta eller med blekk i tskjorta derfra? Ønsker førstnevnte. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 En av mine tidligere arbeidsplasser får levert tøy fra Victoria. Bra greier. Lenke til kommentar
kollolll Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 har bestilt fra spreadshirt. trykket hadde begynt å falle litt av i kantene da jeg fikk den i posten. kan ha vært uheldig, men det virker ikke veldig solid. redd for å vaske genseren. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 Som sagt er til jobb med bil osv så må tåle oljeflekker og røff vask uten at trykket forsvinner Lenke til kommentar
kollolll Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) da dropper du spreadshirt. ingen sjanse. dette må det finnes bransjebutikker for? som leverer spesielt til ditt formål? Endret 19. november 2014 av kollolll Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 Jo, men finner ikke det så derfor jeg spør Lenke til kommentar
kollolll Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 har du googlet "trykk til arbeidsklær"? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Victoria og Wenaas kan i hvert fall fikse dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Tracker? Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Som sagt er til jobb med bil osv så må tåle oljeflekker og røff vask uten at trykket forsvinner Jeg vasker alt mitt tøy fra cafepress på vanlig måte, og det går hvertfall helt fint uten falming - jeg vet ikke hva du mener med "blekk inni", det er vel ingen vanlig metode? Det er en form for "skikkelig" trykk, dvs det oppleves som en hvilken som helst t-skjorte du kjøper på Carlings eller Cubus - du kan ikke "kjenne" trykket som i at det er stivt og utenpåliggende nei. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 Nei, litt dårlig forklart, men mente at trykket ligger oppå og det kjennes stivt hvis du skjønner. Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Det gjør det som sagt ikke, føles akkurat som en hvilken som helst masse-trykt skjorte Disclaimer: Nå har jeg jo ikke prøvd alle plaggene da, men hvertfall flere typer t-skjorter, hettejakke og hettegenser, sparkebukse(!) og truser(!). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Nei, litt dårlig forklart, men mente at trykket ligger oppå og det kjennes stivt hvis du skjønner. Victoria . Gå for Victoria. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 Victoria hva? Prøvde å Google men kom kun fram til undertøy skjønner du.. hehe Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Antar han mener http://www.victoria.no/ . Ser dyrt ut Endret 21. november 2014 av toth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå