-iL- Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Jævla offtopic dere skal være da? til OP: har du noen anelse om hvilke type RPG du liker? Har du fått testet Divinity? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Jævla offtopic dere skal være da? til OP: har du noen anelse om hvilke type RPG du liker? Har du fått testet Divinity? Ikke egentlig, som sagt har jeg spilt lite RPG. Så broren min spille Baldurs Gate 2 når jeg var mindre, man var ikke stor nok til å skjønne stort. Ellers så jeg Day[9] strømme noen timer med Wasteland 2 noen uker tilbake(måneder?) og var overrasket over hvor moro det så ut. Generelt liker jeg spill med sverd og magi ovenfor gevær og den slags. Har kommet meg til level 5-6 i Divinity: Original Sin, og er stort sett veldig fornøyd. En del ting å sette seg inn i siden jeg er relativt ny til sjangeren. Men litt av moroa er vel å skjønne at man må tenke seg litt mer om før man bruker elektrisk magi over vannpytter hele gruppa står i, eller flamme rundt alle oljetønnene Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Om du liker divinity må du gi baldurs gate 1 og 2 enhanced edition en sjangse. Drøyt bra historie, fantastiske karakterer, masse utstyr og herlig gameplay! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå