AnonymDiskusjon Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 I det siste halvåret så har jeg vært mye sammen med en mann som jeg ble veldig forelsket i. Han er ikke norsk, og problemet er at han har kun jobb her frem til 10 desember. Han er fra nabolandet. Så derfor lurer jeg på hva som kan skje når jobboppdraget hans er ferdig i Norge. Noen som vet om han har mulighet til få arbeidsledighetstrygd her? Jeg frykter at han drar hjem igjen. Og at jeg blir sittende igjen med kjærlighetssorg. Har aldri følt meg så forelsket før. Anonymous poster hash: 0e93d...607 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Du kan flytte med ham. Feks. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 Du kan flytte med ham. Feks. Siden han er fra nabolandet, så regner jeg med at han har muligheter for arbeidsledighetstrygd i Norge. Jeg er ikke helt sikker på det. Men alt går vel, hvis han har de rette følelsene for meg. Skulle tro at vi kunne fikse til noe dersom han føler det rette. Jeg tror ikke at han blir kastet ut av landet, for jeg forstår det slik at nabolandets borgere har full rett til å bosette seg her i landet uten problem. Jeg er redd at planen hans var å dra tilbake fra starten av. Jeg ble veldig forelsket i han, men jeg får prøve å spørre han litt ut om dette. Anonymous poster hash: 0e93d...607 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Dagpenger under arbeidsløshet - Særskilte regler for EØS-borgere Geir 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 trodde det var ganske enkelt for partysvensker å få opphold i norge jeg? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 Dagpenger under arbeidsløshet - Særskilte regler for EØS-borgere Geir Tror det skal være gode muligheter for at han kan bli her i 6 måneder til på arbeidsledighetstrygd ifølge disse reglene. Så dersom han ønsker å satse på å bli værende her så tror jeg at det er muligheter for han. Kjedelig å ha innvolvert seg med en som ikke er stabilt etablert her. Men alt kan vel gå uansett. Og dersom han er nok interessert i meg, så skulle man tro at han gjør sitt for å fikse til en løsning. Han sier at han står på og prøver å få jobb her. Jeg skal prate mer og spørre han mer om dette. Er så redd for at han forlater meg nå Anonymous poster hash: 0e93d...607 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Hvilket naboland? Sverige, Finland, Danmark, Russland..? 3 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Du glemte Island, sånn for ordensskyld. Lenke til kommentar
tvv Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Håper for guds skyld ikke kjærlighets sorg gir rettigheter hos NAV :-) Endret 24. november 2014 av tvv 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå