AndersT2 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Jeg har ett timeliste skjema jeg har fått av byggeleder som vi må fylle ut. det som tar mest jobb er hele tiden å måtte skrive inn navn og prosjektnavn da jeg har fra 2-10 som jobber under meg på opptil 10-15 forskjellige prosjekter samtidig. Er det en måte jeg kan f.eks. i cellen hvor navn skal skrives inn enkelt kan legge inn en liste med navn og med ett par trykk hente inn navnet automatisk? Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Du kan bruke datavalidering og få en nedtrekksliste med prosjekter: http://www.contextures.com/xlDataVal01.html Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 Takk. Det ser ut til å kunne fungere som jeg ønsker. Ikke rart jeg ikke fant frem til noe slikt selv i excel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå